Tuossa, kun selasin lävitse sivustoja niin huomata sain, että Ruotsin selän takana puuskuttavat jo seuraavat maat: Unkari, Espanja, Moldova, Kypros, Valko-Venäjä ja Islanti. Ruotsin äkisevä kertsi ei oikein purekaan muualla, kuten puree Suomessa. Silti saattanee olla hyvinkin vielä viiden joukossa. Ehkäpä.
Mitenhän naapurin käynee?
6
127
Vastaukset
- €5
Olkaamme iloisia naapurimme ylivoimaisesta voitosta.
Paras voitti mitäpä muuta tuohon voi sanoa. Aika näyttää pystyykö Loreen hyödyntäåmään viisu voittonsa. Ainakin mahdollisuuden sai siksi hyvä yuo biisi on.
- Up up up...
hexi kirjoitti:
Paras voitti mitäpä muuta tuohon voi sanoa. Aika näyttää pystyykö Loreen hyödyntäåmään viisu voittonsa. Ainakin mahdollisuuden sai siksi hyvä yuo biisi on.
Veikkaisin että ainakin brittilistalle nousee voittobiisi. Ja hittipotentiaalia on Loreenin muissakin kappaleissa.
- harihari
Up up up... kirjoitti:
Veikkaisin että ainakin brittilistalle nousee voittobiisi. Ja hittipotentiaalia on Loreenin muissakin kappaleissa.
Loreen on käyttökamaa. Ja unohdetaan käytön jälkeen, kun tulee uusia hittejä ja artisteja. Islanti, Eesti ja Serbia olisi ollut oikea kärkijoukko. Islannilla vain ei ole naapureita, jotka äänestäisivät maata viisuissa.
Suomalaiset aivopestiin äänestämään Loreenia. Paljonkohan rahaa käytettiin yksin omaan Suomessa Loreenin mainostamiseen?
Iltalehdetkin rummuttivat viikko tolkulla vain Ruotsia ja Venäjää. Oikein olisi jos säänntöjä todellakin muutettaisiin kuten maailmalla havahduttiin tänään vaatimaan.
Kilpailukappaleita ei saisi pakkosyöttää viikkotolkulla ennen kisaa äänestäjille.
- kuula
Loreen on tuote ja markkinointi. Viron Ott Lepland huikea lahjakkuus ja sielukkuus.
- hear me
Joo, noin se vaan on, Loreenia ei enää jaksa kuunnella, se tuli kuunneltua jo ennen kisoja. Viron Ottia jaksaa kuunnella ja Serbian Zeljko nyt on ihan kivaa katteltavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623027
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332520- 802303
- 802303
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361903- 121646
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311479