Minun ongelmani on sellainen että kun teen vatsalihaliikkeitä, häntäluun kohdalle tulee hiertymiä, jotka ovat rasittavan tuntuisia muutaman päivän.
Mitä pitää tehdä että niitä ei enää tule?
Tykkään tehdä vatsalihaliikkeitä. Tekisin enemmän jos ei niistä tulisi hiertymiä.
Joskus teen 200 vatsalihaliikettä joskus 300 päivittäin, niin että pitelen käsillä rintaanin vasten 13.5kg painoa.
Hiertymiä tulee vaikka tekisin vähemmän tai ilman painoa.
Vatsalihasongelma
KuntoilijaPoju88
2
85
Vastaukset
- -Lankku-
No tee jotain muita vatsalihasliikkeitä. Jos teet sitäpaitsi paljon toistoja, se on jo tehotonta, jos jaksat tehdä satoja vatsoja. Tee ennemmin vähän ja tehokkaita.
Tässä on monia hyviä vatsaliikkeitä, kevyempiä ja raskaampia:
http://www.youtube.com/watch?v=f92CCQMcpWs&feature=related
Kiinnitä huomio hyvään tekniikkaan eli oikeisiin asentoihin. - pehmustetta alle...
laita vaikka pipo tai taiteltu kaulahuivi tai pehmeä pyyhe peban alle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70810
- 48804
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50595