18-vuotiaalle kuntoilu/laihdutusvinkkejä?

kyllästynyttyttö

No toi laihdutus on kyllä turha tuossa, sillä en aio laihduttaa. Haluan siis nostaa kuntoa, ja hankkia terveellisen elämäntavan, mutta ongelmana on, etten tiedä miten ja kuinka saisin itseni nostettua penkistä. Olen täysin normaalipainoinen, ehkä vähän hoikkavartaloinen, 170-senttinen. Tarvitsisin jonkun tarkan ohjelman, jota noudattaa. Olen polttanut tupakkaa nyt 4 vuotta, ja aion lopettaa. Se ei ole kumminkaan ihan ensimmäinen tavoitteeni, jätän sen varmasti vuoden loppuun mennessä. Paheisiini kuuluu ahmiminen (rasvainen, makea, mitä tahansa..) ja kotona löhöily. EN halua kuntosalille tms, ei ole todellakaan varaa. Mutta siis semmoisia vinkkejä kaipaisin, mitä voisin tehdä kotona säännöllisesti ja ulkona yms. En tiiä mikä mussa on, mutta on tosi vaikeeta nousta sohvalta ja lähtee tekee yhtään mitään ellen ole 100% varma tuloksista.
Unohdin mainita, että kuntoa minulla ei ole ennestään minkäänlaista. Ei minkäänlaista. En jaksa juosta 100 metriä pidemmälle, ilman että hengästyn.

3

108

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miinä

lenkkeily ainakin

• harrastelijaaa

mee pelaan jäkistä!! :) kunto nousee ilman että ees huomaa! esim lenkkeily on niin turhauttavaa, ja muutenki yksilöurheilut!
      Etit itelle jonku joukkue pelin mitä harrastat! siinä katoaa muu mailma ja
      on ihan paras olo jälkeenpäinkin!
      suosittelen!

• Ells1

http://gettinglifehealthier.blogspot.fi/

20-vuotias sohvaperuna opettelemassa terveellisempään elämään! Ruokaohjeita, vinkkejä ja urheilukokemuksiani. Kommentoikaa ja kertokaa mitä olette tähän asti mieltä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1234
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1088
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      814
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      810
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      760
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      49
      677
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      662
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60