Osaisiko joku fiksu kertoa, mihin ko. autossa saa hinausköyden edessä kiinnitettyä? Minkäänlaista silmukkaa ei näy eikä manuaalia ole saatavilla nyt.
VW GOLF 3 hinaus..
7
5930
Vastaukset
- käyttöohjekirja
Käyttöohjekirja!
- hinausongelmainen
Juurikin mainitsin ettei käyttöohjekirjaa ole nyt saatavilla... Kiitti vinkistä kuitenkin;)
- nimimerkki10
Koita lähteekö oikean vilkun vierestä paneeli irti jonka takaa mahdollisesti paljastuu reikä johon hinauslenkki ruuvataan.
- nimim. 11
vuoden 2001 Golf Variantissa oikeassa etukulmassa maskin alla on paikka, mihin koukku kiinnitetään. Koukku löytyi muistaakseni jostain vararenkaan sisältä tms.
- mkIV
nimim. 11 kirjoitti:
vuoden 2001 Golf Variantissa oikeassa etukulmassa maskin alla on paikka, mihin koukku kiinnitetään. Koukku löytyi muistaakseni jostain vararenkaan sisältä tms.
Se onkin jo neloskorinen.
- Jälkiviisas
Etupalkin päässä niille jotka ihmettelee - oikean lisävalopaneelin alla keskellä, se lampun peitelevy irti jouseltaan ja jos on tuning lamput - voi joutua ottaa koko vilkkulampun irti koska se on yhtenäinen joissain sen kkoko keskipaikan yli. Ventossa samanlaiset. Reikä johon se kierretään jotenkin kiinni. En ole koskaan itekää nähny sitä koukkua kun se oli hukattu. Ainoo paikka mitä minä löysin sille joten se täytyy olla se.Alkuperänen lisävalopaikan peitelevy on 3 osainen joten käy järkeen. Viestiketju on vanha mutta ihmettelin samaa asiaa muutamapäivä sitten ku meni sytytyspuola tien päällä.
- Anonyymi
Joo ja kierteet, ainakin 2009 mallissa, oli vasenkätiset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50735- 33692
- 60689
- 52680
- 52657