Sorry, voi olla niin paljon töissä, ettei pääse edes sijaiskotiinsa.
- Tarkalleen ottaen millaisessa sijaiskodissa, sijaistyössä, sijaishuollossa?
Millaisessa työssä?
Millaiseen sijaishuollolliseen toimeen ja työhön?
"Se siitä seksivälineestä"
.- Auttaisiko tällainen reisillä oleminen ja väestönsuojelu-atomi?
"Väestönsuojelu-atomin tekeminen oli hyvin raskas kokemus. ja perustui ympäristöön, todellisuuteen ja heijasteisiin. Leena-lahkonlapsi on tällainen tavoin kehitysvammainen.
- Markea kysyy...
- minä en tiennyt, ettei kukaan ruotsinkielinen hae tälle alalle töihin.
Intimiteettihygienialle tekee hyvää onnellisuuden ja läheisyyden tunteet, joita vauva voi kokea äitiinsä. Istuin sitterissä.... Äiti hymyili. Sitä hymyä en enää koskan nähnyt tuon päivän jälkeen. Esiintyvät, nopeat ja hektiset tunteet, kuten huumehoidon ylläpitämä keskusteluhoito ja maaginen kissanvarastelu, eivät sovi huumehoidon ohjelmaksi tai sairaanhoidon koulutukseksi äidin ja lapsen vuovovaikutus-suhteen takia.
Mitä mun pitää käsittää tästä sitteristä?
Mitä perkelettä mun pitää muistaa .... persoonallisuudesta, hylkäämisestä ja yksinjäämisestä?
- Inhottavuus..... Etten pidä minänä itsestäni, etten pidä minästäni jäädessäni yksin.
- Ai että suuttuminen on pelottavaa: "Mä haluan sitten, että se mun vanha terapeutti tulee takaisin, se mun vanha mun narsismi-solaris-hahmoterapeutti."
- Ja miten teitä pitää kokea....?
.- *Et sinä kyllä rupea täällä käskemään, tai komentamaan: "Hei, täällä sataa vettä!"
Hektinen... Asianajaja hyvin hektinen, koska mä olen nähnyt tämän jo yhden tai toisenkin kerran.
- "Edes yksi konflikti. "
- Ai tähän samaan.... ?
- No, Ok, joku vala velvoittaa yleiskunnon osalta. Huolehtimaan yleiskunnosta yleis-sivistyksellisesti.
-Tässä on tämä alusta.
- Saathan jotain hyvää aikaan?
Niin, Karikin on ollut sieltä asti mukana?
Siis kääntävät vain ja yrittävät menestyä sinuna?
- Niin.....
"Voi olla jo aikaisemmin huostaanotettu sijaishuoltoon"
D.P.T.K.U./Sinde82
1
87
Vastaukset
- Ihmiskunta Sinde
1. Nii-in, ulkopuolinen perhe
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131742Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 761303
- 541183
- 741075
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81012- 1091009
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850