Joo kyselisin vähä semmosta että mitäpä ootte mieltä JAMI nimestä?
Kaikenlaiset mielipiteet kiinnostaa!
Ajateltiin sitä pojalle nimeksi, pohjautuu nimestä Vilhelm ja Viljami
Jotka molemmat ukkeja suvussa.. Mutta onko liian trendi nimi, se vähä mietittääpi..
Kiitos asiallisista vastauksista =)
Jamppako
7
119
Vastaukset
- jenna.
Jami on suloinen nimi:) minun rakas pieni 1vuotias kummipoikani on Jami ja hänkin on niin suloinen ja ihan nimensä näköinen, maailman kiltein ja rauhallisin poika=)
- curtconnors
Nyt täytyy kyllä kysyttäessä tunnustaa että en ollenkaan pidä Jamista. Suoraan sanoen se ei, öh, ole mielestäni "aikuisen nimi".. Mielipidehän tämäkin :(
- marcelineC
Jami on kiva nimi, antakaa ihmeessä pojalle jos tykkäätte.
Hauskan tarinan voin eräästä tuntemastan Jamista kyllä kertoa.
Nuorena miehenä lähti hän Australiaan vaihtoon ja kaikki kaverit siellä lausuivat aluksi nimeä kuin brittiläistä "Jamie".
Noh, kyllähän se menetteli mutta joissakin juhlissa sitten Jami kertoi miten hänen nimensä Suomessa lausutaan ja johan saivat tytöt hyvät naurut kun kuulivat jtk mikä heidän korvaansa kuulosti lähinnä YamiYami:lta. Jami saikin sitten lempinimekseen YamYam koko loppuvuodeksi :) - syjdtrseawbh
PAras!
- janne ja tale
hyi, tulee ihan jammu-setä mieleen :S
- Jalkahiki-Viki
Jami, se olis niinku jalkahiki.
- vaan
Jamppi on paras.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873227
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322455- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341618Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450