Eli kannattaisko ostaa? LINKKI: http://www.proairsoft.com/acatalog/info_C_16P_CAR_D_COM.html
En osaa päättää ittelleni airsoft asetta on ak:ta mpvitosta m1a1:kköstä enkä saa millään päätettyä mitä ostaisin. joka päivä tulee joku uus ase esim. TON MÄ OSTAN!! sit seuraavana päivänä nään jonku hienomman/paremman aseen ja aattelen ostaa sen. eli voisko joku tehä ratkasun onglemaan ja sanoa et kannattaako ostaa?
G&G CM16 Carbine Combo High Speed, hiekka
84
829
Vastaukset
- softaaja_pro
kannattaa ostaa!
suht hyvät lähöt
ampuu nopeeta sarjaa 9,6v akun ansiosta
mukan tulee kuulii ja lasit
ei liian kallis - softingman offline
lisää ehdotuksii? kato yhen mielipide ei riitä
- Duffe
Oikein hyvä vaihtoehto. En usko, että olisit pettynyt tuohon aseeseen.
- hohoo ala
laadukas ase kaverilla kestäny jo 1,5 vuotta ilma mitää vikoi
- softingman offline
lisää ehdotuksia? vois peräti jo ostaa ku noin monet kehut mut kommentoikaa lisää
- 777767
vastauksia!
- 132534636
vastatkaa oikeesti!!!
halun et kaikki lukee tän!
- pro.airsoftaaja
Aika hyvä on mut kannatan mieluimin king armsin m4 hiilikuiturunkosta sähköasetta
- softingman offline
hähää! viellä yhen tyypin mielipiteet :)
- im NOT a TROLLLLLLLL
loistava ase 2v kestäny ilman vikoja!
- softingman offline
viellä sovitaanko kaks kommenttia niin oon varma et kannattaa ostaa :P
- vastaaja1111
kannattaa ostaa kaverilla ollu 1v kovasssa käytössä oon iteki koikeillu hyvä on ja ampuu nopeeta tarkka
- osta!osta!
osta miekin ostaisin jos ois rahaa
- softingman offline
ja asia on ssatu päätökseen! ostan aseen! tulkaa ihmeessä taas kommentoimaan lisää et saan olla varma!
- mähänsevaan
Oon myöhäs vähän, mut itellä oli vanhempi malli n.1v ja myin sen kaverilleni ja ei mitään vikaa ole ollut. Nyt aion ostaa tuon uuden mallin aseesta, koska luotan g&g aseisiin :)
- Herätys
mähänsevaan kirjoitti:
Oon myöhäs vähän, mut itellä oli vanhempi malli n.1v ja myin sen kaverilleni ja ei mitään vikaa ole ollut. Nyt aion ostaa tuon uuden mallin aseesta, koska luotan g&g aseisiin :)
Älä osta, uudemmat p*skaa. Samaan hintaan kiinalainen perushuolto halvemmalla ja CNC-alumiinisella rungolla. G&G:n kalliimmat on niitä hyviä, nää halvemmat vaan kerää ostajia merkin hyvän maineen takia. Esim. näiden uusien rataslaatikko leviää suht helposti (0,5-1,5 vuotta ainakin MP5:ssa) ja laakerit messinkiä.
- miro
kanttii ostaa, hyvä ase:)
Ase on hyvä muuten mutta siihen ei saa paloo lisä juttui kiinni
- softingman offline
ehehei! mitens tä keskustelu nyt näi alas on menny? no ihasama...
- cm 16
on hyvä ase ite tilasin eile :D
- softaaja00
ostin tänään saman aseen ja olen oikein tyytyväinen ostokseen ampuu hyvää ja nopeaa sarjaa kuula lentää suht suoraan eli on hyvä ase
- Ganafgggggg
osda vemppulesta ne iha vidun hyvii kestää pesäpallo mailan. lentdäää 300 metriii ampuu 150 K/S voit ostaa niitä WWW.PYLLY.INFO.FI
- kysyn :D
kannataisiko ostaa tämä ase ekaksi aseekseni ? kyllä täällä kehutaan tätä asetta joten tällä hetkellä tämä ase on paras 200 euroo maksava ase .
- Mmimipimsxd
Tässäkin aseessa on kuulemma kuiturunko vaikka sitä ei mainita proairsoftissa
- kysyn taas :D
onko se huono juttu se kuitu runko ?
ja kui monta tuntia se akku kestää ja kuipitkää pitää ladata akkuu ?
Hyvä pittäis ollla ! Kaveri tilas ja oli tyytyväinen ! :) Mitä mieltä otte tästä ? M4A1 Combo, jousiviritteinen? kannaatko ostaa ?
- yrh
Täällä on kyllä nii saatanan tyhmiä kysymyksiä,mikä on hyvä ase ,mikä kannattaa ostaa. osta se minkä haluat jos et osaa päättää osta kerralla useampi
- viisas
Siinä on viisas mies! Ostakaa se ase mikä on hienoin! Jos se hajoo puolen vuoden sisään, niin siinä on takuu. Ja jos se kestää sen puoli vuotta, niin se kestää lähes varmasti toisenkin puoli vuotta samanlaisella käytöllä.
- Air soft
Ei kannata, kaverillani on tämä ja akussa ja lippaassa oli vikaa.
Lipas heilui ja se piti laittaa teipillä, akku ei toimi vaikka ladattu n. 15 h.
Voihan se johtua että tämä tuote oli poikkeus......- xXXPROXXx
No lipas on oma juttusa se, mutta akku on eri asia ku ase voit ite ostaa ite uuen akun
kannattaa ostaa! itellä on tuo sama mutta musta,kaverilla on hiekka
- softingman offline
tää on vanha keskustelu mut. mitä helvettiä luulet et jos akus tai lippaas on vikaa nii vittuako se tarkottaa et ase on paska? osta uus lipas/akku LOL
- DjOlof
Ja jos akkua lataa 15h niin se menee paskaks
- Airsoft Pro
Moni grammasii kuulii tos pitää käyttää?
- Softaaja.pro
Kanataa ostaa itellä on kyl musta. Se on kestäny 2.v ilman vikoja sillä pudotaa pelaajan kun pelaajan.
- mikko mies
oonostamas tota sehä on hyvä ase lähöton 114 m/s 450 lipas ja teleskooppi perä
- Ei-Aloittelija
Juups, mä oon ostamassa hiekan väristä. Luotan G&Gn:n aseisiin, suosittelen muillekin. Ps. ÄLKÄÄ OSTAKO IKINÄ X-9ä!!
- Pr0P3l44j4
Tää kanttii ostaa maailman paras ase!
http://www.proairsoft.com/acatalog/info_180110.html
En pettyny ostin näitä 20 kpl ja en ois ikinä ostanu niiden 20kpl sijata mitään muuta. Ne on kertakäyttösii, yhteensä voi ampuu 20 laukausta!- Abdullahi666
Ei jumalauta! Mää oikeesti haluun tommosen! :D
- 12345678910
onks niis oikeest kuitu runko ja voiks niis kayttää 0,20g kuulia perkele
- Satomi
Kuulema on kuiturunko ja voi käyttää 0,20 kuulia
- Tomi soft
Onko G&G cm16 saatavilla koneiston vara osia?
- soft24/7
kannattaako diablo kuulia ostaa .... oon kuullu et ne o n paskoja ... mitä mieltä ootte ?
- Tomi soft
Diablo Extreme precision tarkkuushiotut kuulat. Kuulien tasalaatuisuuden ja mittatarkkuuden ( -0,01mm) ansiosta, lähtönopeus ja osumatarkkuus ovat erinomaiset. Suosittelemme näitä kuulia sekä jousi-, kaasu-, että sähkötoimisille aseille. Biokuulat hajoavat 100% luontoon. Ne ovat mielestäni hyviä. PS. Proairsoftista 0,20 5000 kpl maksaa 19.95e.
- Wulu
Tomi soft kirjoitti:
Diablo Extreme precision tarkkuushiotut kuulat. Kuulien tasalaatuisuuden ja mittatarkkuuden ( -0,01mm) ansiosta, lähtönopeus ja osumatarkkuus ovat erinomaiset. Suosittelemme näitä kuulia sekä jousi-, kaasu-, että sähkötoimisille aseille. Biokuulat hajoavat 100% luontoon. Ne ovat mielestäni hyviä. PS. Proairsoftista 0,20 5000 kpl maksaa 19.95e.
Diablon kuulat eivät ota edes hoppiin kiinni -_- Eli paskimpia kuulia joita olen 6 vuoden harrastamisen aikana nähnyt! Älä ikinä osta. Tomi soft, älä kopioi prosoftin tekstejä >_
- GameX
Ne o hyvii
- 465787778
Osta ihmeessä!!! Mul on tollane ja on kestäny jo 4 vuotta ilman mitään vikoja!! Ite olen äärettömän tyytyväinen aseeseen!! :)
- bvhg
diablon kuulia ite käytän sähkössä ja toimii hvin. osta m16
- Osta vaa
joo kantsii ostaa mut en tiiä mitä tehään sen jälkee ku oot laittanu lippaan sisään. Miten aseesta saa ampumakäyttösen?
Haluatko sen hiekan värisenä. AK on aika paska. Kattele mielummin milgearista. Sielt löytyy hyvään hintaan tykkejä. Tai osta G&G CM16 L8R ite hommasin sen muutama kk sitten. Pelittää todella hyvin,huolto on helppoa. tarvi kun yks pultti ottaa pois, lähtee kansi pois ja sitä myöten sisäpiiput ym.
- Hiekkaonpaskaa
TOI ON IHAN PASKA ÄLÄ OSTA
- Herätys
Juu, nää uudemmat on niitä p*skoja. Vanhemmat (n. 2v ) on lähes G&G:n nykyisen paremman sarjan tasoisia. Lippaat kannattaa sitten liimata kokoon, kaverin ilme oli näkemisen arvoinen kun kesken pelin lipasta käsitellessä lippaan kuoret valui pois ja kuulat levis maahan. Onneks oli diabloja.
- wfwfwdwf
surkea romu nuo halvimmat gg pyssyt. Mulla on tämä hiekan värinen ja rk95
- Herätys
No lesoile täällä vaan kun faija maksaa 400€ pyssyn, kuvittele vaan maksavas ite.
- MariusW34
Herätys kirjoitti:
No lesoile täällä vaan kun faija maksaa 400€ pyssyn, kuvittele vaan maksavas ite.
kaverilla o ja kestäny 3v itekki ehkä ostan kesällä
MariusW34 kirjoitti:
kaverilla o ja kestäny 3v itekki ehkä ostan kesällä
Mitä mä sanoin 3 viestiä ylempänä...?
- morjestavaan
mulla toi ase ja hyvä on vaikka 2 viikko meni niin oli jo johdotus menny... tai miten sen nyt selittää, mut kannattaa ostaa ei oo kallis ja hyvä ekaks aseeks!! :)
Kyllä se on kallis kun miettii mitä saa. Halvemmalla saa metallirunkoisen kiinalaisen joka on paljon parempi ulkoisesti ja sisäisesti kuin tuo.
- vois ostaa
kuinka pitkälle lentää
- snake556
Kannataa ostaa kaverilla kestäny 2 vuotta ei mitään ongelmaa ja ton oikee nimi on M4A1 tan mutta sen airsoft nimi on nyt vaan sattumoisin cm16, kaverilla tulee meinaan yleensä kina siit ku sil on M4A1 lyhyt piipunen niin se väittää et sen oikee nimi on CM16A4 muttapa tämä on M4A1 samaa väitti mun M4A1 hiilikuiturungost
- madmanner
ÄLÄ OSTA COMBOA! menee 6kk mennessä paskax
- snake556
En päteä (ehkä) :D
- softingman1
miten piipun pään saa paikoilleen itselläni irtosi kun olin softaa massa ??
- Softerz
Joo, itseppä ajattelin tuon ostaa mustana Proairsoftista. Taikka sit Milgearista, siellähän aseet testataan ennen lähetystä. Vähemmän "maanantaikappaleita". Mutta siis onko tuo hyvä ase? Negatiivista ja positiivista kommenttia on ollu. Mutta näillä näkymin ostan. Ja sit jos menee rikki nii *********! Vastatkaa. Onko toi ase jolla pyyhitään omaa persettä vai on tua sellainen ase joka ostamisen arvoinen?
- wdwfe34
No ei tolla mitään tee. Tradesoftista jotain parempaa.
- Softerz
No kertokaapa parempi. Hinta enintään 230e
- poroairsoftinkaljama
Ostakaa mielummin tää
http://www.proairsoft.com/acatalog/info_16025039.html - Softerz
Olenko oikeassa jos sanon että rataslaatikko versio 2 on täynnä paska?
Riippuu ihan merkistä. Vakio Marui voi olla täynnä p*skaa (osat), AGM täynnä p*skaa (rasva) tai Lonex joka on hyvä.
- moikamoi
mulla on kyseinen ase. ihan hyvä lähtönopeus ja sarja. tarkkuus on erinomainen mut akku loppuu todella nopeasti. oisko jollai tietoo?
- hmhglvkg
up
- takuu
aina on proairsoft takuus 1kk tietääkseni jos ei toimi mee viemää takuuuusee ja ota rahat äläkä uutta king arms merkisiä ei kanata ostaa hajoo hetija pari osaa hukkuuu nii vitust vara eik saa takuutta jos on yli kaks osaa hukkunu
- 14+10=23
Ja aina on 2vk palautusoikeus, kiitos suomen lain.
- KOKENUT ETTÄ
vuos on kestäny itel ja edellee toimii yhtähyvin. täs toimii kommenttien perusteella tehdasliukuhihnaperiaate eli joka kolmas tai viideskymmenes tuote on romu... aika vähän on tähän aseeseen tyytymättömiä btw
- softingman 213455612
Eli oon tän keskustelun alottaja... On menny jo monta vuotta siitä ku tein tän keskustelun ja en oo vittu vieläkään saanu ostettua tota asetta....
- loloolololololo
minulla ollut sähköjen kanssa ongelmia LIIKAA
- 18+7=24
Mitä ongelmia? postaa tänne vaan niin kyllä autetaan!
- jeee tilaukseen cm16
Mä ostan Ton aseen huomenna :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564870Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202265- 1031444
- 891364
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231346Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1311153Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681085Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi264988- 72967
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75965