Mitenkäs on, pitääkö sähköinen resepti tulostaa sossulle vai näkeekö ne koneelta tiedot? Tampere muuttaa reseptit nimittään sähköiseksi eikä asiakas saa kun lämmintä kättä. :)
sossu ja sähköinen resepti
4
278
Vastaukset
- Petu...
Käsitykseni mukaan sähköisen reseptin saavan on edelleen mahdollista pyytäessään saada paperikopio, ja taitaa olla niin, että tt-tuen saajan on pakko sellainen pyytää. Tätä minäkin olen miettinyt.
- klkfglzvldö
Pitäähän ne menot jotenkin todistaa eli apteekista voi pyytää paperikopion tai laskuerittelyn. Tositteen pyytäminen kannattaa siksikin, että joskus lääkäri voi olla määrännyt reseptivapaita tuotteita sairaudenhoitoon.
- Paperikopio
Minä ainakin olen saanut sähköisestä reseptistä paperikopion pyytämättäkin.
Täytyykin pyytää, koska yläpuolellani kirjoittanut sanoo saaneensa ilman eri kehoitusta, vaan me emme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622947
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802283
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361693- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450