Elikkä unohdin tuossa pari viikkoa sitten ottaa pillerin illalla, joten otin sen aamulla heti kun heräsin, tavallisesti otan pillerin 11 aikaa ja heräsin varttia vaille 11, eli se silti sisältyi siihen 12 tuntiin... olimme edellisenä iltana panneet poikaystäväni kanssa ja minua pelotti joten turvauduin JE pilleriin, otin sen lauantaina ja söin e- pillereitä normaaliin tapaan, panimme sunnuntaina ja tajusin että seuraavana 7 päivänä olisi pitänyt käyttää lisäehkäisyä, enhän kuitenkaan ole raskaana?!
RASKAANA?!
5
234
Vastaukset
Moi! Jos on jo pidempään käyttänyt pillereitä, eikä vasta aloittanut, niin yhden myöhästymisestä/unohduksesta ei kovin todennäköisesti tule raskaaksi. Toki kaikki on mahdollista, mutta ei kannata panikoitua. Jos asia paljon mietityttää niin apteekista saa helppokäyttöisiä raskaustestejä. Kannattaa hankkia sellainen, niin saa helpommin mielenrauhan.
Sanna Laitinen
erityisnuorisotyönohjaaja- RASKAANA?!
Nyt alkoivat menkat mutta jälki on ruskeaa eikä punaista, voiko johtua pilleristä? Vai ovatko nämä edes menkat? Pitäisikö huolestua?
- uhonilk
RASKAANA?! kirjoitti:
Nyt alkoivat menkat mutta jälki on ruskeaa eikä punaista, voiko johtua pilleristä? Vai ovatko nämä edes menkat? Pitäisikö huolestua?
Veri muuttuu kuivuessaan ruskeaksi. Jos vuoto on hyvin vähäistä, se on ulos tullessaan punaisen sijasta juurikin ruskeaa, koska veri ehtii kuivua matkalla. Jälkiehkäisypillereiden yksi yleisimmistä sivuvaikutuksista on ylimääräinen verinen vuoto.
Jatkossa kannattaa kääntyä ammattilaisen puoleen eikä keksiä omasta päästä ohjeita erilaisiin ongelmatilanteisiin. Jälkiehkäisy oli tuossa kohtaa täysin turha, eikä millekään 7 päivän lisäehkäisylle ole edes tuossa kohtaa ollut tarvetta. Voisi olla tarpeen lukea se pillereiden pakkausseloste yhä uudelleen ja uudelleen.
- aeaee
Sori, mut nauran ku käytät 'pano' sanaa. Viittaa enemmänkin trolliviestiin.
- dogtor.
ei sulla ole pelkoa _tietokoneesta ei voi tulla raskaaksi.
Et siis tarvitse katumuspillereitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496275Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6422594Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821113
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.751064Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä591064- 65942
- 69923
- 228854