Pääseekö Väestöliittoon verikokeeseen ns. omin päin, ilman lähetettä? Haluaisin mittauttaa keltarauhashormoniarvoni ovulaation jälkeen, koska luteaalivaiheeni jää liian lyhyeksi (10 päivää). Koska ovulaation jälkeen näyte otetaan?
Verikoe Väestöliitossa?
2
98
Vastaukset
Hei,
Kiitos kysymyksestä. Verikoe voidaan kyllä ottaa ilman lähetettä, mutta silloin joudut maksamaan sen kokonaan itse. Sairasvakuutuksen mukaista korvausta varten tarvitset lääkärin lähetteen.
Keltarauhashormoniarvo kannattaa määrittää eli verikoe ottaa 6 - 8 päivää todetun ovulaation (positiivisen LH testin) jälkeen.
Ystävällisin terveisin
Anne-Maria / Väestöliiton klinikat- Avun saanut valistunut
Myös muihin yksityisiin klinikoihin kuin Väestöliittoon (on täysin yksityinen Oy) kannattaa olla yhteydessä. Meillä oli hyviä kokemuksia AVA-klinikasta Tampereelta. Ymmärtääkseni myös Helsingissä ja Turussa on muita yksityisiä klinikoita kuin Väestöliitto, joka esiintyy julkisena (kuten täälläkin vastaamalla kysymyksiin ja ohjaamalla ihmisiä hoitoihin),mutta on täysin yksityinen. Kannattaa vertailla ja tietää mikä on julkista ja mikä yksityistä hoitoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351