Haen siis ihan jutteluseuraa tytöistä, iällä ei niin väliä kunhan olisi mukavaa ja kypsää seuraa. Olen itse kohta 17v poika, lähdössä vaihtoon syksyllä ja kaikkea muuta mukavaa. Olisi hienoa jakaa elämää puolin kun toisin jonkun mukavan tytön kanssa. Voitte laittaa ihan sähköpostia tai jotain jos kiinnostus heräsi =) Niin ja Turun seudulta olen kotoisin.
turningy@gmail.com
Jutteluseuraa pojalle :)
heipsss
1
100
Vastaukset
- :---)
Täällä taas ois 15vee, syyskuus 16 tyttö Satakunnan suunnalta, joka kaipais kirjekamuu (: Ei oo pitkää aikaa kirjotellu kenenkää kaa etanapostii, ja tuli yht äkkii sellane fiilis et haluun taas kirjotel :) Ja jos kerra oot juttuseuraa vailla, niin riittääkö maltti etanapostii? :) Ja ois kauhee kiva kirjotel sillai ku oot siel vaihdossaki, ois kiva kuul sellasest (: Laitan osotteeni su sähköpostii, jos kiinnostaa (:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1931321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 70860
- 48854
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657