Mikä kumma on tämä paltamon kylällä usein nähtävä valkoinen kebab-paku, myykö se oikeesti kebabia vae, ku harvemmin on missään parkissa pidempään, ois kiva ostaa ettei tartteis kajaaniin asti aina lähtä? kukahan lie ajaa ja miten toimipaikka mainosten mukaan kuusamossa? :O
Arctic Kebab
12
742
Vastaukset
- lihavarrastamulle
Höh, se on tietysti sen firman entinen auto ja joku ostanut sen, mainokset vaan jääny. Tai oisko siellä jotain lihavartaita naisille? Nam
- Kebab fani
Näkyy siellä aika mehevä lihavarras olevan ratin takana ;)
- Pz0002
Jo on tästäkin keskustelun aihe ehditty panna alulle :D. Auto on minun, mina ei myyda kebabaa, vanhat teippaukset vain ovat paikallaan.
-Kebab-auton omistaja - Moelanen
Kissoja kuulemma keräilee, onko kukaan muuten meidän Murree nähny?
- Pz0002
Murresta tuli murea paistos. Sain sen kiinni viimeyönä. ;P
eei - kyllä mä olen eläinrakas. - Haemaelaenen
Se on lumetta koko kiesi, ei volkkarilla ole oikeesti ku trasportter, caravelle ja kleinbussi pakuja, eikä toi oo niist mikää, se on oikeesti varmaan iveco tai mersu se kebabauto, läpällä vaa laitettu volkkarin merkki keulaan ettei äiti tunnistas tjsp. paljon herättää puhetta kylillä ku aina kuulee puhuttavan ku ohi ajelloo. hassu värkki
- Hot Dog-Kebab
Sopiva auto rankkurille.
nän perjantaina sen auton..minusta se wv lt-28 tai lt-31 hyvä ja kestävä malli. onnea vaan uudelle autolle..
- Pz0002
Se on VW LT 31 vm.1990
- Blondi-95-
Mitä ois autossa tarjolla?
- TotuuksienTuohitorvi
kuumaa kollia :D
t. auton omistaja - KaenuustaKajahtoo
Totuuksien Tuohitorvi on varmasti auton omistaja itse, tunnen tapauksen ja nimimerkin vaikka miljoonien joukosta, vitun julle, oot sie velmu xDD kuumaa & kollia, onks kaoppa käöny hyvin? Siusta tuli autos avulla julkkis hetkessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361753- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450