Mikä on se single joka tulee siinä Pikku geen fanipaketissa jos ostaa Go mobile liittymän? Haluisin tietää kun saan sen fanipaketin vaikka en pikku geestä välitäkkään mut pitäähän se ottaa ku ilmaseks saa... jos vaikka sais rahaa siitä jos myis kamulle sen... Miten pitkä muuten pikku gee on? Jos sen pitäski olla vaikka Iso Gee!:) Hehheh..
LUKEKAA TÄÄ!!!!!!
daredevil111
3
344
Vastaukset
- no....
en sit tiiä mut ainakin Pikku G:n uusin sinkku on Kylki kyljessä, ja se on tosi hyvä!
- Jöppis
Pikku gee on tosi pitkä, se on muistaakseni 193cm. mun mielest sen nimi pitäis olla king size Gee tai Pitkä Gee.
- ihminen
Jöppis kirjoitti:
Pikku gee on tosi pitkä, se on muistaakseni 193cm. mun mielest sen nimi pitäis olla king size Gee tai Pitkä Gee.
kyllä noin pitkä oo...Ei se varmaan oo ku korkeintaan 175cm....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552705
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322315- 792178
- 951996
- 521875
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339