Naiset kyselevät aina ja jatkuvasti miehen kalun kokoa. Voisiko joku kertoa, miten mittaus tapahtuu virallisen mittausstandardin mukaan?
Miten mitataan?
12
270
Vastaukset
- kkkuukkkuukkuuuu
Naiset eivät kysele yhtään mitään. Mutta oiekaoppisesti suuntaa antavan tuloksen saa kun menee selkä seinää vasten, oikaisee selkärangan, laittaa jalkaterät normaaliin asentoon, runkkaa munan kivikovaksi ja taivuttaa sen 90 asteen kulmaan suhteessa kroppaan, siittä sitten mittaa tismalleen päältä häpyluusta kullin keskikohtaa pitkin terskaan, EI SAA TAITTAA MITTAA TERSKAN MUOTOON, ja lukee sentit.
Hei! Tärkeä asia, koska niin monenlaista tietoa liikkuu. Olisi hyvä, jos olisi saatavilla tuo mittausstanardi ja kun asia kysytään, voisi kertoa, minkä standardin mukaan mittaus on tehty. Onko naisilla tiedossa tämä asia hyvin??
Ideana vaan, olisiko kehitettävissä sellainen laite, joka mittaa asian luotettavasti?- Haluaa tietää
Mites pitkiä pimpanviivoja on yleensä tarjolla naisten puolella?
Onko sen viivan pituus keskimäärin sama kuin juhlakunnossa olevien miesten kalujen pituus?
About joku 14-15 cm.
Voisitteko peilin edessä mitata, niin tulisi sekin myös tietoon? - Juur äskön
Haluaa tietää kirjoitti:
Mites pitkiä pimpanviivoja on yleensä tarjolla naisten puolella?
Onko sen viivan pituus keskimäärin sama kuin juhlakunnossa olevien miesten kalujen pituus?
About joku 14-15 cm.
Voisitteko peilin edessä mitata, niin tulisi sekin myös tietoon?No ei se pimpanviiva kyllä ole niin pitkä.
Mittasin, että 8cm
Mutta syvyyttähän kyllä riittää... - Haluaa tietää
Juur äskön kirjoitti:
No ei se pimpanviiva kyllä ole niin pitkä.
Mittasin, että 8cm
Mutta syvyyttähän kyllä riittää...Kyllä se 8 cm tuntus olevan ihan hyvä.
Liian pitkä vois antaa löysyyttä jo liikaa.
Riittävä syvyys on hyvä ,ei heti pohjaa kun painaa sisään.
Olen kuullut puheita, että viivan pituus on verrannollinen tytön nenän pituuteen?
Onko pitkänenäisillä tytöillä pitkä kapea viiva, ja lyhyt nysänenäisillä lyhytviivainen pyöreäpillu? - Ihanat pillut
Juur äskön kirjoitti:
No ei se pimpanviiva kyllä ole niin pitkä.
Mittasin, että 8cm
Mutta syvyyttähän kyllä riittää...Paljos syvyyttä? Eikös se ole 8 - 12cm ja venyy kohtuudella?
- Haluaa tietää
Ihanat pillut kirjoitti:
Paljos syvyyttä? Eikös se ole 8 - 12cm ja venyy kohtuudella?
Jaa,
tarkootin kyllä viivan pituutta vaakasuunnas.
Mikähän sen syvyyden mitta mahtaa olla kun alakaa pohjata...??
Ja kuinkas se natsaa sen nenänpituuren kaas,onko se verrannollinen viivan pituuteen vaakasuunnas makuuasennos selällään? - Ihhahhaaihhqhhqq
Haluaa tietää kirjoitti:
Jaa,
tarkootin kyllä viivan pituutta vaakasuunnas.
Mikähän sen syvyyden mitta mahtaa olla kun alakaa pohjata...??
Ja kuinkas se natsaa sen nenänpituuren kaas,onko se verrannollinen viivan pituuteen vaakasuunnas makuuasennos selällään?Kokileppa. Tekomulkku vaab pohjaan kiimassa ja siitä mittaus, että mihin asti huulet hörsii...
- Juur äskön
Haluaa tietää kirjoitti:
Kyllä se 8 cm tuntus olevan ihan hyvä.
Liian pitkä vois antaa löysyyttä jo liikaa.
Riittävä syvyys on hyvä ,ei heti pohjaa kun painaa sisään.
Olen kuullut puheita, että viivan pituus on verrannollinen tytön nenän pituuteen?
Onko pitkänenäisillä tytöillä pitkä kapea viiva, ja lyhyt nysänenäisillä lyhytviivainen pyöreäpillu?Kai toi nenäjuttu on yhtä tosi kun se, että miehen jalan koko määrittää kalun koon. Eli ei varmaankaan pidä paikkaansa.
- Jättikyrpäänen
kulli mitataan työntämällä mittanauhan pää persereikään, vähintään 3cm syvyyteen, sieltä kivesten ympäri, ja kikkelin päähän, sekä vähän yli.. näin saadaan huikeita, 25cm kalun pituuksia mitattua.
- Asiallisempaa puhett
Onko taas kysymykses Armas Isok........?
Älyttömine möläyksineen?
Noi saa jättää omaan arvoonsa.
- kskklskdfls
"Naiset kyselevät aina ja jatkuvasti miehen kalun kokoa."
Okei...? Millaisten naisten kanssa sä oikein olet tekemisissä?
Taitaa olla ihan ne miehet joilla suurempi obsessio on kalun tarkoista mitoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564790Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336- 881332
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1271111Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681055Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi253950- 71942