Elikkäs melko uusi vähän käytetty Samsungin dvd-soitin joka toiminut aiemmin hyvin mutta yllättäen ääni ei enää kuulu scartin tai koaksiaalikaapelien (valkonen, punanen) kautta. Kuva kyllä näkyy. HDMI-piuhalla taasen kuuluu ihan normaalisti. Outoa jos kaksi eri liitäntää on särkynyt yhtäaikaa uudessa soittimessa. Mietinkin, että onkohan scart-liitin ja komposiittiliitäntä sitten jotenkin yhteydessä toisiinsa, että jos toinen menee rikki niin samalla ei toimi toinenkaan?? Osaakohan joku neuvoa tässä ongelmassa? Johdot ovat toimivia ja kytketty pohjaan asti. Kokeiltu sekä kuvaputkella sekä uudella taulu teeveellä eikä ääntä vaan kuulu...
Ääni ei kuulu
Samsungi
2
178
Vastaukset
- arvelija.
oot varmaan vaihtanu jossain välissä DVD.n asetuksia.
- Samsungi
Laite ei ole minun vaan vanhempieni että he ovat tyhmyyksissään voineetkin mennä jtn säätelemään. Katsoin kyllä settingeissä audio asetukset ja näyttiät olevan kyllä kunnossa siltä osin mitä minä mistään tajuan ja se tajuntahan on aika vähäistä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465307Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5421848Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748