Voi herranjestas... ja joku hullu vielä ostaa tuon. Eikö milään ole enää pyhää?
http://www.voice.fi/uutiset/viihde/tahdotko-tulla-haudatuksi-elvis-presleyn-hautaan-nyt-se-on-mahdollista/2/39026
Elviksnen hautapaikka myytävänä
3
108
Vastaukset
- no jaa...
Amerikassa on kaikki mahdollista...
Mutta ei kai tuossa silti mitään pyhää häväistä, sillä Elvis on ollut 34-vuotta haudattuna Gracelandiin, joten aika luonnollista on, että vanhat haudat käytetään hyödyksi. Joku on vaan nyt keksinyt hyvän keinon rahastaa...ellei tämä sitten ole "ankka". Se ei olisi ensimmäinen kerta, kun puhutaan Elviksestä.- GM
"Mutta ei kai tuossa silti mitään pyhää häväistä, sillä Elvis on ollut 34-vuotta haudattuna Gracelandiin, joten aika luonnollista on, että vanhat haudat käytetään hyödyksi. Joku on vaan nyt keksinyt hyvän keinon rahastaa..."
Ei varsinaisesti, mutta juuri tuo rahastus on niin vastenmielistä. Järjestaisivät sitten vaikka arpajaiset niin että jokaisella on mahdollisuus saada tuo paikka itselleen - ja tuotto hyväntekeväisyyteen. Näin Elviskin olisi varmasti halunnut.
- Kaameaa
Ihan kaameaa.
Muttei yhtä kaameaa kuin Elvarin musiikki. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792148
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil211233