Niin siis kun mun pitäs saada muokattua mun videoita lähinnä silleen että pystyy laittaa tekstiä välillä ja monia eri videpätkiä ja kuvia yhtee samaan videoon. Lisäks hauisn et siinä pystyis laittaa sen videon menemään nopeemmin ja olis kiva jos siinä pystyis myös laittaa jonkun musiikin taustalle ja ottaa äänetpois. Eli etin ainakin jonkinlaistaviden muokkaus ohjelmaa, auttaakaa äkkiä (:
Millä ohjelmalla muokkaatte videoita?
Apuaa
4
308
Vastaukset
- Ghost Rainer
Ihan perus movie makerista löytyy nuo kaikki toiminnot.
- nnensk11
jep. voisitteko kertoa jtn. muita videon muokkaus ohjelmia ? mikä se veqas on ? kertoisitteko miten sen voi ladata ilmaiseksi ? ::)
- ghfsgsgfhgswghethd
Sony vegas pro
Eti googlesta: Download sony vegas pro free - jeeeeees
Avid studio on aika hyvä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1961523Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231278- 521042
- 72955
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102824
- 82820
- 42804