Olemme menossa ensimmäistä kertaa Turkkiin, Alanyaan. Haluaisimme vähintään neljän tähden hotellin, jossa olisi hyvä, iso, aurinkoinen allasalue. Hotellin sijainnin pitäisi olla lähellä hyviä ravintoloita ja ostosmahdollisuuksia (=keskusta?). Mutta ei kuitenkaan kovin meluisalla paikalla. Kuulostaa hankalalta yhtälöltä, mutta yleensä olemme löytäneet mieluisan hotellin :) Hotellin ei tarvitse välttämättä olla suomalaisten matkanjärjestäjien listoilla.
http://maps.google.fi/ Ei tainnut Alanyan karttalinkki toimia, mutta jos tuohon google mapsiin kirjoittaa Alanya, niin sitten...
Missä kartalla on keskusta? Pohjoisessa-etelässä-lännessä-idässä?
Etukäteen kiitellen asiallisista vastauksista, voin vaihturina antaa vaikka Ingelsiin
mukavan hotellivinkin.
Suosittele, kiitos hotellia
21
910
Vastaukset
- kyllä
alanyassa paras hotelli club paradiso!!!!!!!!!!!!!!!!
- ss
Finnmatkojen Flower Garden
- hh
Tjäreborg ja Sunpark beach, Marine tai Ocean.
- känniääliö
ei kait turkkiin kukaan täysjärkinen mene, noi detun känniääliöt ehlä menee mutta ei kait nyt muut
Alanyan keskuskatu on Ataturkin katu. Sen varrella sijaitsevat loistavat Grand Zaman Garden Park tai Grand Zaman Beach hotellit. Molemmat ovat neljän tähden tasokkaat hotellit, joissa on all inclusive-pakettimahdollisuus. Hotellit sijaitsevat sikäli jännästi, että toisaalta pääkadun varrella ja lähellä keskustaa, mutta mitään turhia ääniä tai häiriötä ei aiheudu. Kun ulos hotellista menet, niin heti on laajat ostosmahdollisuudet ja paljon ravintoloita lähellä. Myös ranta on lyhyeen kävelymatkan päässä.
Hotellissa on kaksi uima-allasta; yhdessä on vesiliukumäkiä ja paljon aktiviteetteja kun taas toinen on rentoutumisallas, jossa voi uida ja nauttia snackbaarin antimista. Pidimme valtavasti hotellin erinomaisesta tasosta; siistit tilat, kohtuuhintainen turkkilainen kylpylä hoitoineen, asiallinen henkilökunta, erinoamista paikallista ruokaa tarjolla ja muutenkin kaikin puolin ihana hotelli. Suosittelen lämpimästi!- Onko se
vesiliukumäki kielletty Pueblo-intiaaneilta?
- Atatürk
Se on Atatürk.
- matkaajat..
itse suosittelisin green gardenia, joka on tjäreborgin valikoimissa!
Sijaitsee oban alueella, jossa on suhteellisen iso paikallisten keskusta... Paljon ravintoloita ja retkikojuja, kauppoja ja bazaareita :). Ihana hotelli!
Alanyan isoon keskustaan on pari kilsaa, mutta pääkadulta menee dolmuksia todella usein, ja dolmus kyydit edullisia :).- moni-nainen
turkki on justiinsa passéli lomakohde monelle etupäässä paksuhkoille, rumille kuten minäkin. sielä käy mäsis, äijää pyörii ympärillä, niitä saa ku vähän maksaa.
- Ruoka hyvää
En pysty muistamaan hotellien nimiä, mutta olin siellä tulivuoripurkaukien aikaan parissakin eri hotellissa. Se, missä sitten mikään ei maksanut mitään, oli todella hyvä ruokien suhteen. Täyshoito - ruoka 3 kertaa päivässä. Pelkkiä kasviksia yksi pöytä kokonaan, jos ei muuta halunnut. Lämminruoka tosi hyvää. Arvo tosta, en muista http://bit.ly/Mcehz8
- Hyvä hotelli !!
GREEN GARDEN Hyvä hotelli. Lapsille paljon tekemistä, meren ranta aivan vieressä, hotellissa, ostoksille lyhyt kävelymatka . Suosittelen !
- nm,bg
Arycanda Deluxe Resort.
- JanniPetra
Tjäreborgin SUN WAY ;))
Ehtottomasti !!
- Erciyes
Hotelli Erciyes. Sijaitsee rauhallisella paikalla, yöt saa nukkua melulta rauhassa. Keskustaan kävelymatkaa noin 1,5km, rantaan 120m. Kaupungin edullisin ja paras ruokapaikka "25metrin kadulla" 500m päässä (siis se missä paikallisetkin syö, ei turistirysä), kyseisellä kadulla ei myöskään ole väkisin myyviä bazaarimyyjiä.
Itse hotelli kovin pieni ja "yksityinen", mutta palvelu myös on sen mukaista, kohdellaan ihmisenä eikä turistimuurahaisena. Jos vielä Alanyaan erehdyn menemään, niin samaan hotelliin menen tai en mene ollenkaan.
Aurinkomatkojen kautta ainakin sai tämän hotellin.
****/***** hintaan nähden. - rapuakka
Entäs jos haluaa hotellillta myös sitä, että siellä EI ole lapsia? Mikä silloin olisi hyvä, nuo aloittajan maitsemat kriteerit huomioiden. Tähtiä voi olla myös kolme.
- Karattiin...
Me ollaan menossa mieheni kanssa Nazarilla Karat hotelliin. Se on 3 tähden all inclusive, sijaitsee ihan keskustassa ja ei ole mikään lapsiperhehotelli ainakaan suunnattu pienille lapsille...
- Karattiin...
Allasalue ei tosin ole järin iso ja aurinko paistaa altaalle kuulemma noin klo 15 saakka...
- menossa pian
Tjäreborgilla on Sunprime-ketjun hotelli Alanyassa. Se on tarkoitettu aikuisille. Tähtiä on 4 , joten on hiukan kalliimpi hotelli.
- @sara@
Mayflower, Flower Garden, SunPark Marine, VIlla Sunflower 1&2, SunPark Garden...tuossa mun suosikit Alanyassa. Viimeksi olin Flower Gardenissa viime viikolla ja se on kyllä kaikin puolin hyvällä paikalla ja ihan hyvätasoinenkin.
- Club Alantur
Alantur on ehdottomasti paras hotelli, jossa olemme lomaillut.
Paikallisesti viisi tähteä, eri matkanjärjestäjillä vaihtelee 4 ...5
On 7 km keskustaan, mutta bussi kulkee ainakin kahdesti tunnissa ja maksaa pari liiraa. Henkilökunta kohteliasta, tipit ainoastaan yhteiseen laatikkoon. Ja vartioitu ympäri vuorokauden, oma ranta jne.
Ainoa huolestuttava asia on ruoka, sitä on aivan hurjat määrät ja se ON hyvää! Mayflower on hyvä hotelli ja hyvällä paikkaa:):) oltiin viime syyskuulla ja nyt toukokuulla 2 vkoa siinä hotellis.
Flower garden on hieno ja aika lähellä keskustaa:)
Näistä 2 suosittelen Mayfloweria:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1273565- 122366
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371945Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141899Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211711Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681527Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301473- 1241438
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101301- 141246