O: Chihuahua uros astutukseen 3v, suklaa-valkoinen

Mirkku_

tarjoan meidän pientä (alle 2kg) chihupoikaa astutukseen. Koira on tosi rauhallinen luonne, ei räksytä muutoin kuin isoille koirille. Kuvia saa nähdä sähköpostilla ja mielelläni näkisi kuvan tyttöchihustakin :) koiraa ei ole rekisteröity, mutta on aivan puhdas.
Yhteystiedot: loveacat@luukku.com

8

387

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mirkku_

maksuksi en vaadi muuta kuin pennun pentueesta :)

• kohtuuton hinta!!

cihuilla 1-2 pennun pentueet on hyvin tavallisia joten aika kohtuuton on tuo "maksuvaatimuksesi". Jos pentuja tulee yksi niin sulleko se silloin tulisi? Ja jos kaksi, niin aika kohtuutonta että emon omistaja maksaisi kaikki pennuista aiheutuvat kulut ja tekisi kaiken työn ja sinä saisit puolet pennuista ilman mitään vaivannäköä.

Pentu käy astutusmaksusta vaan sellaisilla roduilla joissa pentueet on isoja.

• Mirkku_

siis kyllä olen nähnyt montakin chihupentuetta missä on tullut enemmän pentuja kuin kaksi. Ja jos pentuja tulee vain yksi en ota silloin pentua tietenkään, sitten pyydän maksuksi vaikka 50e. JA jos pentuja tulisi enemmän kuin yksi saisin pennun, niin tottakai maksaisin pennun lääkärikulut yms. Tulit vissiin vaan neuvomaan. Osaan kyllä :)

• no huh huh

Olen kyllä samaa mieltä kuin edellinen vastaaja, aivan kohtuuton korvaus astutuksesta kun koirasi ei ole edes rekisteröity. Ja vaikka chihuilla toki voi olla 3-4 pentuakin, niin tuo 1-2 on yhtä yleinen määrä.
        Mitkä lääkärikulut maksaisit? Pitäisikö siis nartun omistajan vielä eläinlääkärissäkin nuo rekisteröimättömät pennut käyttää? Eikö ruokakulut (emon pentujen) ja se työmäärä mikä pentujen hoitamisessa on ole sinulle minkään arvoista?

Tuskinpa noilla suunnitelmilla uroksellesi narttua löydät. Kohtuullisempaa olisi että saat astutusmaksua vaikka tuon nimeämäsi 50e/pentu ja ostat sitten nartun omistajalta sen pennun itsellesi ihan sillä hinnalla millä muutkin.

• popjtug

Kyllä tämäkin uros varmaan nartun löytää. Ihmiset ovat niin ajattelemattomia, että teettävät rekisteröimättömillä koirilla pentuja terveydestä ja suvusta välittämättä.

• porilainen chihuneiti.

Missä päin poitsu mahtaa olla? Mä haen mun 7v (ei ensisynnyttäjä) kullanruskee valkoselle neidille uutta poikaystävää kun vanhalta lähti pallit viime hetkellä ja juoksut jo edenneet aika pitkälle.. mun tyttö on aika isokokonen kyllä, papereissa ja terve. Jos kiinnostais ni laita vaikka sähköpostia nixubiatch@live.com

• kekri XD

kelpaisiko astutukseen täysin terve mutta sekarotuinen bolonkkan ja luultavasti gorgin pentu? ( vähän isompi kuin chihuahua)

• 097

Hei! Missäpäin olet? Olemme täälä Helsingissä Tapulikaupungissa Viivi koirani kanssa!
      Viivi on todella kiltti rekisteröimätön Toy-terrieri 2.9kg, terve ja iloinen , elämää täynnän oleva pieni paketti. Ei aikaisempia pentuja, ajateltiin ehkä yhdet pennut sillä teettää, Viivi on Black&tan väriltään kaunis! Olen lomalla nyt joten minuun voi ottaa yhteyttä milloin vain! T: Irene Haapatalo, haapatalo.irene@gmail.com P.0456242299

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      54
      7168
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      711
      3314
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      142
      1605
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      245
      1424
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1355
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1341
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1220
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1217
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1165
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1124
    Aihe