Kun on todettu hedelmöittymishäiriö (ja PCO), onko mitenkään mahdollista tulla raskaaksi luomuna? Miehellä kaikki ok. Meillä on vajaan vuoden ikäinen ivf-lapsi, jolloin tämä hedelmöittymishäiriö todettiin.
Hedelmöittymishäiriö
Nipsu
2
155
Vastaukset
- tuettu mamma
Enpä tiedä, mikä on ivf-lapsi, mutta parempi on tukea kunnollista munasolun irrottautumista, kuin odotella.
On hermoja raastavaa odottaa raskauden alkua luomuna, kun siinä on vaikeuksia. Se taas on raskaaksi tulon este monesti. Kaikki ajatukset on raskaudessa tai sen puutteessa. Hei,
Kyllä! Vaikka sinulla on todettu PCO niin munasolu voi jossain kierrossa kasvaa, kypsyä ja irrota ihan omin avuin. Hankaluus on, ettei koskaan tiedä milloin. Yritystä pitäisi siis olla suht tasaisesti.
Onnea matkaan!
Anne-Maria / Väestöliiton klinikat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602814
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322385- 792208
- 602033
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398