MORO !
Ajattelin kertoa omasta vakiintuneesta tekniikastani. Kaksi sormea, peukalo ja etusormi. Tehdään ns. ok-merkki. Sillä sitte terskan takaa (varren ja tattispalan rajapinta) lyhyttä, kevyttä liikettä. Tosiaan, liike on ehkä n. 3-10 mm. Prosessin aikana ei kosketa terskan pinta-alueeseen lainkaan. Tämä on sellaista hidasta ja nautinnollista. Lisäksi on hyvät näkymät *****n päähän.
Onko kellään vastaavaa tai kertokaa omistanne....
Oma runkkaustyylini
7
970
Vastaukset
- Jeuh?!
Vanha kunnon oikeen käden kokokäsiote ;)
Joo siis tuo on todella nautinnollista. Sitä kun tekee siis todella hiiiiiitaaaasti niin tekee gutaa, että nautinnosta voihkii takuulla.
- uuuuuuuuuuuuuuuuuuuh
Mul on ihan sama. Ei tarvii kauan oottella, kun jo tulee.
- jepss
itsekin olen huomannut että kun ei koske terskaan, kestää pidempään ja orgasmikin on syvempi ja pidempi. ja vielä paranee jos runkkaa melkein munan juuresta. voi pitkittää nautintoa vaikka kuinka...
ja vielä pieni pirkkavinkki: unohda kaupalliset liukasteet. tavallinen ruokaöljy toimii jopa paremmin ja saa aikaan nautinnollisen lämpimän vaikutelman. - Vasen käsi
Nimimekki kertoo kaiken, ja samalla tyylilä kuin sinäkin
- runkkari254
Itse käytän aina kahta kättä ja niillä runkkaan edestakaisin, tuntuu, että jos vaan yhdellä kädellä ottaa, ni ei tunnu miltään
- riku95
ite vedän ihan oikeella kädellä normisti ja vasurilla hieron kassien alta kullin juuresta ni tulee yleensä voimakas orgasmi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577370Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393651Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3762046Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1681844- 861499
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164