Mulla on semmonen tuppikulli, eli ahdas esinahka, ja paljon löysää nahkaa kullin päässä, kuten pikkulapsella.
Esinahka ei liiku milliäkään, se vain venyy terskan kohdalta. tuntuu, että se on kiinni terskan kärjessä.
Muita kohtalotovereita? Auttaako venyttely ja voiteet tässä tapauksessa?
Esinahka kiinni terskassa
6
323
Vastaukset
- terskamies123
ja ikää on 18 vuotta
- ongelmaterska!
Oon kolmetoista ja aika sama juttu!
- KALkutta
Tossa tapauksessa vois olla viisainta mennä ympärileikkaukseen jossa kirurgi poistaa jonkin verran esinahkaa. Saat sitten terskan esille ja seksikin onnistuu.
- FreeFromtuppikulli
voiteella vaan! Ite oon 16 ja parin viikon voitelun jälkeen alko auttaa
- huhhei 53
itel oli nuorena sama homma, mut sitten se alkokin päiväpäivältä irtomaa
- Terskaa, ei turskaa
Varmaan tohon esinahan ahtauteen voit saada apua voiteesta venyttelystä.
Mutta jos on paljon löysää "ylimääräistä" nahkaa niin ympärileikkaus vois olla aiheellinen. Nimittäin kondomin käyttö on aika vaikeeta jos erektion aikana esinahka pyrkii olemaan terskan päällä. On itselläni kokemusta aiheesta.
Sit vielä se että jos yhdynnässä esinahka peittää terskan niin melko paljosta jäät paitsi... Minusta ainakin terskan pitää olla koko ajan paljaana ja esillä silloin kun harrastaa seksiä, eihän paneminen tunnu miltään jos esinahka peittää terskan!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645