Häpeäpuheenjohtaja Väyrysen viimeinen taisto

Tänään KEPUn puoluekokouksesta poistuu katkera ja pettynyt häpeäpuheenjohtaja Paavo Väyrynen. Tämä ikiaikainen suomettaja ottaa lukua ja tippuu jo ensimmäisessä äänestyksessä.

Mikä mahtaa olla Väyrysen oma selitys tällä kertaa? Ainahan vika on ollut jossain muualla kuin Väyrysessä itsessään - ainakin Väyrysen omasta mielestä.

8

55

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koroljov

Väyrysen hetki on koittanut, Väyrysen aika on nyt. Suomalaisen runoilijan sanoin: "Aika seisoo ja lippua pitää". Suomen historiassa on ennenkin kutsuttu hätiin vanhat, kokeneet miehet silloin kun nuorempi polvi on esin yrittänyt ja epäonnistunut. Mannerheim, Paasikivi - Väyrynen. Kyllä, Väyrysen mainitseminen noiden henkilöiden joukossa on aivan luonnollista, luontevaa, oikein. Väyrynen on valtiomies. Väyrynen on Suomen suuri mahdollisuus, kenties viimeinen. Kaikki todelliset Suomen ystävät ovat nyt liikkeellä Väyrysen puolesta. Voin vakuuttaa, että Väyrysen tukimiehiin kuuluu paljon huomattavampiakin taustavaikuttajia ja kulissien takaisia voimia kuin vain Suomi24:n koroljovit ja muut nimimerkit. Väyrysestä ollaan vakuuttuneita. Eikä Väyrysen oma vakuuttuneisuus itsestään ole koskaan ollut epäselvä...

• ja selittäjänä

Väyrysen aikaahan on ollut jo 1970-luvulta lähtien. Hänet on opittu tuntemaan "tuuliviirimäisenä" politikkona.

• sdrjhs

Keskustaa äänestäneenä en jaksa ymmärtää joidenkin vanhojen partojen ahneutta. Toivottavasti tuo tyyppi poistuu jo politiikan näyttämöltä ja hänen ainoa mahdollisuus on jatkaa politiikassa on päästä keskustan puheenjohtajaksi, putosihan hän jo eduskunnasta, eli lähtölaskenta on alkanut.
      K
      Anttila on oikeassa, että puheenjohtajan täytyy olla parlamentin jäsen.

• Paavompi päivä

Paavo Väyrynen herättää suuria tunteita ihmisissä yli puoluerajojen, muut ehdokkaat eivät saa kansaa liikkeelle seuraavissa vaaleissa koska kansalaiset eivät voi samaistua Lestadiolaiseen digiajan juppiin, eikä värittömään nuorukaiseen... Paavoa voi joko inhota tai rakastaa, sama sille, pääasia että se herättää tunteita...

• Roosa Kuorre

Känän ennustus osui taas oikeaan.

• Olavi Lavi

Heh heh!

Kierin naurusta todella vahingoniloisena.

• inside-outside
        Olavi Lavi kirjoitti:

Heh heh!

Kierin naurusta todella vahingoniloisena.

Paavo Väyrynen oli puoluekokouksessa entistäkin säälittävämpi. Lyhyt, yli-ikäinen paksukainen itkemässä puhujapöntössä. Ei ihme, että kärsi rökäletappion.

• Mukava Pantteri

Hyvinpä ennusti Känä tälläkin kertaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      65
      2349
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      33
      1745
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1584
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      374
      1555
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      15
      1518
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1387
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      106
      1131
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1118
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1084
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1009
    Aihe