Huh huh

aamun-virkku

Nyt otti aika tiukille hoidon jälkeen.... En muista (huonomuistinen) et ois näi tiukille ikinä ottanu hoidot.. Ei oikeen suolistokaan taida tykätä noista myrkyistä enää yhtään. Diapeteskin tuli tos sivussa. Se oli kyl odotettavissakin kun oli jo heikentyny glukosinsietokyky.

9

168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toivotaan parasta

Tsemppiä sinulle,oliko nää viimeiset hoidot tällä kertaa?Toivotaan että saanut nyt olla ja nauttia kesästä.

• Toivotaan parasta

Tarkoitin että saat nyt olla rauhasssa ja nauttia kesästä:)

• aamun-virkku

Jos en ihan väärin laske nii on ainakin 4 kertaa viel hoitoja ennen seuraavaa kuvausta. Eli se siit kesän nauttimisesta. Onneks nyt rupee helpottaa olotila. Ainakin seuraavankertaan asti. Eli juhannusviikkoon.

• pirkko,

Voi sua. Tuliko sinulle oksentelua, ripulia, väsytystä, sydänoireita..?
        Minulla oli kaikkia noita, en pystynyt päätäni nostamaan tyynystä, kun niin yökötti, välillä. Pakko oli vessaan päästä kuitenkin.

Onko sulla apua siellä kotona kun yksin asut, kuten minäkin?

• No hei. Kovat on myrkyt Sinulla. Hyvä kuitenkin, että hoitoväleinä kunto paranee ja muisti huononee, että taas jaksaa seuraavan hoidon aloittaa. Väkisinkin nuo myrkyt vie yleiskunnon niin alas, että jokainen hoitojakso tuntuu edellistä vaikeammalta. Edelleenkin olen sitä mieltä, että itse pääsin aikoinani suht helpolla kun vain söin niitä myrkkyjä eikä suoraan suoneen lykätty. Voimia Sinulle lähettelen. Ulkoile ja nauti kesästä voimiesi mukaan. Pidä meidät ajantasalla.

• aamun-virkku

Kyl nyt huomaa et mieki pääsin suht helpolla ekasta hoidosta aikoinaan.. Nyt on tietyst ikääkin tullu lisää ja kunto alunperin huonompi oli. ;) En asu yksin miulla asuu miu teini kaverina onneksi. Kyl oksentelin yks yö ja maha rupes toimii, ja toimi sit ihan kunnolla..Miulla maha rupee ain lakkoon hoitojen jälkeen. Sitten kun ottaa siihen helpotusta ni toimii liikaakin. Kyl tuo tosi väsyneeksikin vetää.

• MöKin-MuiJa

Niin se varmaan on että eka kierros menee jotakuinkin siedettävästi,vaan uusinnat onkin eri asia,kun kuntopohja on alentunut huomattavasti.
        Ei ole ihme että voimat hiipuu,jospa se suoli tokenisi jatkossa sietämään tätä uutta kuuria.
        MTJ,lle myös kesäisiä terveisiä merenäärelle,älä ota liikaa uv säteilyä ;)

• aamun-virkku

Nyt sit maksa arvot nos senverran että hoito siirrettiin viikolla ainakin... Saa nähdä mitä seuraavat verikokeet sit näyttää? Joo miu kunto on jossai ulkovaruudessa ;)

• Kake singers

Aivan oikein, kunto on, mitä on. Ei ole kuollut, mutta ei oikein elossakaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5557
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      567
      2045
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      81
      1147
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1038
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      993
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      981
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      880
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      834
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      833
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      758
    Aihe