Olen urheillut nuorena, treenannut vakavastikin, sitten tulivat elämän ruuhkavuodet ja treeneissä sattui onnettomuuksia, jotka rajoittavat liikuntaa. Mutta nyt on mieletön palo takaisin salille, kävelemään, fillaroimaan ja vaikka vesijuoksemaan. Seura vain puuttuu. Asun Espoonlahdessa, töissä olen keskustassa. Tavoitteena painonpudotus ja kunnonkohotus. Liity seuraan! Kortti minulla on Easyfitiin.
Laita viestiä! micaelaz@suomi24.fi
Olen perheetön ja elän yksin mutta elän seurustelusuhteessa. Minulle on sama, oletko mies vai nainen, hetero vai homo, itse olen jälkimmäistä. Aikataulut ovat joustavat, joten voin liikkua aamulla tai illalla. Myös viikonloppuisin aika usein.
44-vuotias nainen etsii punttisaliseuraa ja muuta liikuntaseuraa
micaelaz
0
191
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873247
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332480- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361813- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450