Minulla on mailat, green gard, mutta kuka ottaisi mukaan golfaamaan. osaketta en uskalla ostaa ennen kuin tiedän millaista golf todellisuudessa on. Onko Oulussa mitään toimintaa, johon mummo ikäinen nainen uskaltaisi tulla mukaan entä nuori nainen??
miten oulussa pääsee golfaamaan
3
406
Vastaukset
- Kyselijä
..ja saanu vastauksenkin. Mene sivulle www.golf.fi ja etsi sieltä Oulun golfkerhon kotisivut. Sitten vaan "faktat" ja tarvittaessa meiliä niihin osotteisiin joita siellä on pilvin pimein. Silleen se homma mullekkin aukes, vaikka itekkin oon mummoiässä. Eiköhän sama päde Oulussa kun muuaallakin... Jos vaativat osaketta, niin katto joku muu klubi..on niitä suomessa joka lähtöön ja lisää tulee.
- sama mummo
Kiitos! Olipa hyvä, että joku viitsi vastata
- golffaava lady
Oulujokilaakson golfklubi 30 min oulun keskustasta tarjoaa mahdollisuuden pelata ilman osaketta, tai tasoituskorttia. 12 reikää, ystävällinen palvelu ja edullinen hinnoittelu. Kenttä on kiva kokeilijalle ja aloittelijalle.
Minä tykkäsin ja nyt pelaan jo 4 kautta, tosin etelä-suomessa, mutta kävin muhoksella alkeiskurssit ja pelattiin kaksi kesää kausikorteilla ja se kannatti. pääsi kenttäkammosta kun oli rauhallista harjoitella ja ystävällinen ihminen kahvilassa. Tosin ensin siellä oli vaan asuntovaunu, mistä sai mailoja lainaksi.
Mitä muhokselle kuuluneekaan?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738