Hiukseni ovat kärsineet vahvasta vaalentamisesta ja ovat huonossa kunnossa,kuivat ja "karheat". Tarvisisin siis halpaa ja hyvää hiustenhoito tuotesarjaa,jota saa ihan esim. prismasta tai cittarista. Mietin tuota four reasons repair-sarjaa,onko se hyvää? hiukseni eivät ole siis todellatodella huonossa kunnossa, eli mitään superteho-hoitoja en ehkä tarvitse,mutta kuitenkin hiusten laatu olisi kiva saada paljon paremmaksi. onko kenelläkään siis kokemuksia four reasonista?
kiitos jo etukäteen jos joku viitsii auttaa mua (:
Four reasons-hiustuotteet
hjälp
1
282
Vastaukset
Four Reasons on hyvä sarja. Sitä löydät vain paikoista jossa myydään kampaamotuotteita. Myös sisäisesti otettavat, kala/tyrniöljyt ovat äärimmäisen tehokas keino saada hiukset, kynnet ja iho parempaan kuntoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361793
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329