Heippa!
Kävin tänään pyytämässä tarjousta vaunukokonaisuudesta turvakaukalon kera. Kysyin kotikaupungistani kahdesta eri liikkeestä, missä myydään kyseisiä tuotteita. Tarkotuksena on siis ostaa Emmaljungan CityCross-rattaat, johon Quadrolift (pehmeä kantokassi), jalkapeite, Emman hoitolaukku sekä Gracon turvakaukalo telakan kela, joka tarkoitetta 0-12 kk ikäseille.
Hoitolaukuksi pyysin siksi Emman, koska Emmaljungan omat lähtivät 69€ eteenpäin, joten vähän halvempi ja saman käyttötarkoituksen omaava käy myös meille. Eli saimme tarjoushinnaksi 995 € ja 1000€, eli aika samat summat. Mietinkin, onko tuo paketti paha hinta? Ovathan nuo kaikki uusia, mutta niin on tuleva tulokaskin, ja tarkoitus on, että rattaita voisi käyttää pitkään ja mahdollisesti seuraavan lapsen kanssa.
Ja päätös olisi ehkä tehtävä, koska toisen liikkeen mukaan Emmaljungan mallit vaihtuvat elokuussa ja hinnat tämän vuoksi nousevat vähäsen. Eli nyt vielä ehtisi ostamaan ehkäpä hieman kevyemmin...
CityCross+quagrolift+jalkapeite+hoitolaukku+turvakaukalo, hinta?
minähänsevain (:
1
200
Vastaukset
- ...
Minusta kannattaa ostaa, jos todella tarvtsette noita ja rahat riittää :) Itsehän te parhaiten tietenkin tiedätte! Me ostettiin rattaat myös uutena eikä ole kyllä kaduttanut lainkaan! Ja juuri tuon turvakaukalon itse suosittelisinkin ostamaan uutena, (ellei ole sitten sukulaiselta tms, johon voi luottaa ettei ole kolaroitu!)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873207
- 622907
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802256
- 742169
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?361416