Olen nuori nainen jolla alkoivat interstiitti kystiitin tyyppiset oireet muutama vuosi sitten kuin tyhjasta. Minua koetettiin auttaa kivun kanssa kaikin mahdollisin tavoin: huuhteluin, laakkein, venytyksin...mikaan ei auttanut. Olin suurimmaksi osaksi ajasta todella kipea, joinakin paivina oloni oli kuitenkin aina valilla parempi. Nyt kuitenkin rakkoni on tuntunut melkein taysin normaalilta jo vuoden ajan! Karsin tosin muusta kivusta nyt, joten terveen elamasta en ole paassyt nauttimaan.
Kirjoitan taman siksi koska tiedan etta naista oireista karsivia loytyy, ja ehka voin antaa toivoa jollekulle oireiden ohimenemisesta...itse ainakin toivon aina loytyvan myos rohkaisevia viesteja naissa terveysjutuissa.
IC:n tyyppiset oireet loppuivat
jhfdp
1
249
Vastaukset
- Tautinen ic
Iso Kiitos jhfdp! Ihana kuulla jotain toivoa tuovaa tästä vaivasta. Hyvää syksynjatkoa!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602814
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322385- 792208
- 602033
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398