"miehen uusi nainen"

11+10

Täällä lähinnä haukutaan ex aviomiesten uusia naisia, ilmeisesti yksi hullu nainen asialla mutta voihan niitä olla muitakin. Heräsi tämä kysymys että mites sitten kun on kyse uudesta miehestä? eikö se olekkaan niin paha? Ja entä kun kaksi eronnutta aikuista aloittaa suhteen ja kummallakin on jo lapsia? Ovatko kummatkin sitten perheen rikkojia jne? en ihan tajua miten ne ihmiset täällä miettivät jotka haukkuvat exiensä uudet pystyyn. eivätkö he itse kaipaa uutta kumppania?

27

640

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • opas.....

"Ja entä kun kaksi eronnutta aikuista aloittaa suhteen ja kummallakin on jo lapsia? Ovatko kummatkin sitten perheen rikkojia jne?"

Ovat tietenkin jos suhde aloitetaan ennenkuin entinen liitto on purettu. pitäisi olla päivänselvä asia ihan kyselemättäkin, mutta eihän se näköjään kaikille ole.

Kaikki jotka täällä kirjoittelevat eivät ole edes eronneet ( esim. minä ) , yritetään vain ohjeistaa teitä elämässänne eksyneitä ja virheratkaisuja tekeviä katsomaan asioita muistakin näkökulmista kuin vain sieltä oman navan ympäriltä, ja kuuntelemaan muitakin asiaan liittyviä kuin vain sitä kutiavaa pimppiä.

Miettisitte edes joskus asioita sieltä erolapsen näkökulmasta.

• totuuden torvi

Hyi miten törkeä viesti "oppaalta".

Miehet on viisaasti hiljaa takavasemmalla ja antaa akkojen kinata.

On vanhenpien muistaa se jälkikasvunsa, mutta "uusia" on helponpi syyllistää toisten virheistä ja valinnoista, kuin itse rehellisesti kurkistella sinne peiliin...

• toinen ihmettelijä

Virheitä tekevät kaikki ja aina on asioita, joita on vaikea ymmärtää. Niin on näköjään myös "oppaalla" ihan jo tuon luetun ymmärtämisenkin kanssa.
      Eiköhän ERONNEET ole entisen liittonsa jo aiemmin purkaneet.

Toisekseen; syyt ihmisten elämäntilanteisiin on moninaiset. Kapea on "oppaan" käsitys taikka kokemus elämästä, jos on tunne, että sitä ohjaa lähinnä "pimpin kutina".

Itse ihmettelen samaa kuin ketjun aloittaja. Varsin kummallinen koko palsta. En tiedä, montako täällä kutakin lajia häirikköjä - miesvihaajaa, naisvihaajaa, niitä jotka haukkuvat kaikki yh:t, niitä jotka pitävät kaikkia etäisiä kelvottomina taikka jokaisen eronneen uutta puolisoa ihan kauheana avionrikkojana, jne..

Kaipa se tiettyä turvallisuudentunnetta tuo, kun kuvittelee oman tapansa elää ja ajatella olevan ainoa oikea sekä itsensä kaikkien muiden yläpuolelle. Ei tuo silti kovin leppoisalta elämältä vaikuta, kun pitää asiaan kuin asiaan hyökätä räyhäämään. - Huh huh.

• ---

Tämä palsta on jyrkän yleistämisen tyyssija.

Yleensä sama ihminen täällä paasaa naikkosista ja perheenrikkojista. Hänen mielestään KAIKKI uusperheiden äidit ovat katalia, katkeria ja epätoivoisia naikkosia, joiden elämäntehtävänä on rikkoa perheitä. Siis muunlaisia uusia puolisoita hänen mielestään ei ole: ihan kaikki ovat perheenrikkojia, vaikka erosta olisi ollut jo aikaa.

Erityisesti hänellä on jotain lapsettomia naisia vastaan. Hänen mielestään lapsettomat naiset ovat pohjasakkaa, kaiken pahan alku ja juuri. Näin hän puhuu KAIKISTA lapsettomista naisista. Hänen mielestään kaikkien lapsettomien naisten elämäntehtävä on rikkoa lapsiperheet ja vikitellä perheenisiä minihameissa jätskikiskalla.

Hänen syvä naisvihansa kumpuaa oman miehensä lähdöstä ja uuden puolison löytämisestä. Hän näkee ympärillään vain katalia naikkosia. Tavallaan säälinkin häntä, on hän sen verran surkea ja harhainen tapaus. Millaista elämä onkaan, kun vuodesta toiseen aamulla herätessä ja illalla nukkumaan mennessä ovat vain kamalat naiset mielessä.

Hän selittää, ettei "anna lapsiaan ex-miehensä uuden puolison haukuttavaksi". Silti hän itse haukkuu täällä ihmisiä päivittäin. Ihmisiä, joita hän ei ole koskaan tavannutkaan ja joista hän ei tiedä mitään. Hän haukkuu jopa uusperheisiin syntyneitä lapsia, ja toisessa lauseessa kirjoittaa, ettei äiti-ihminen koskaan haukkuisi toisten lapsia. Hänen mielestään uudet puolisot eivät saa sanoa poikkipuolista sanaa miehen lapsista tai exästä (tekivät nämä sitten mitä tahansa), mutta silti hänen mielestään on täysin hyväksyttävää ja oikeutettua että ex solvaa ja uhkailee uutta puolisoa, jopa tämän omassa kodissa. Ristiriitaista?

Miespuolisista uusista puolisoista hänellä ei paljoa ole sanottavaa. Kyllä se hänen syvin vihansa on kohdistunut nimenomaan naisiin.

• wilma60

Jos suhde aloitetaan eron jälkeen niin eihän siinä enää rikota mitään. Mutta kun uusi suhde aloitetaan liiton aikana ja ero tulee tämän takia niin herkästi sitä ajattelee uudesta naisesta/miehestä perheen rikkojana. Mutta eihän se näin ole vaan ihan yhtä syyllinen siihen perheen rikkomiseen on se joka rakastuu. Mutta peiliin voi katsoa myös petetty osapuoli sillä ei huono liitto ole yhden syy vaan liitto on kahden kauppa. Ja jos liitossa menee huonosti niin siihen väliin pääsee myös se "perheen rikkoja".

Kyllä minä uutta kumppania kaipasin eron jälkeen. Vihainen olin ex:lle siitä että hän etsi kumppanin valmiiksi ja muutti suoraan hänen luokseen. Onhan tuollainen helppo ero kun uusi rakkaus jo valmiina. Itse en kuitenkaan varsinaisesti uutta etsinyt mutta mutuaman yksinäisen vuoden jälkeen oli minun vuoro rakastua. En kokenut olevani mikään perheen rikkoja koska uusi ihminen oli eronnut myös vuosia aikaisemmin. Ja tuskin häntäkään voi perheen rikkojaksi sanoa koska olinhan yksin lasten kanssa vuosia.

• totuus esiin!

Kyllä täällä kaikki ovat hullun maineessa, ei aioastaan yksi, ei voi syyllistää ketään yksin.
      Mutta exät täällä kurat niskaan saa, harvemmin kuitenkin ex mieheltä kuin hänen uusikoltaan, siltä perheerikkojalta.

• sinä se olet

Ei kyllä se olet sinä Lissu joka enimmäkseen täällä paasaat ja haukut naisia.

• xzvsfdn46
        sinä se olet kirjoitti:

Ei kyllä se olet sinä Lissu joka enimmäkseen täällä paasaat ja haukut naisia.

mene hoiton!

• UPSISTZ
        xzvsfdn46 kirjoitti:

mene hoiton!

Samat sanat sinulle. Mutta mene sinä HOITOON, niin minä menen HOITON.

• yleistystä tosiaan

Oletko "totuus esiin" lukenut Yhteis- ja yksinhuolto -osiota? Siellä on kyllä ihan miehetkin äänessä...

Sieltä kyllä selviää, että ne eronneet yksinhuoltajaäidithän vasta pahoja ovatkin. Huorahtavia juoppoja kaikki, jotka röyhkeästi ja ahneesti nylkevät exiltään elatusmaksuja omia menojaan varten, lapsista vähääkään välittämättä.
      Aggressiivisin kirjoittaja ei ihmettele edes perhesurmia, kun lasten äidit ovat tuollaisia.

On siellä osiossa sitten niitäkin kirjoittajia, joiden mielestä jokainen eronnut isä on täysin vastuuton hulttio ja kelvoton luuseri.
      Eikä pidä unohtaa myöskään narsistien uhreja. Kaikki myötätuntoni niitä kohtaan, jotka ovat liemessä narsistisesti häiriintyneen läheisensä takia, mutta joillekuille taitaa jokainen eri mieltä oleva näyttäytyvän ihan kauheana narsistina.

• kurja sulle!

Semmonenko sinä olet? Voi kurja, vielä ei ole myöhäistä varmaan muuttaa elämäntilannetta ja asennetta. Tsemppiä ja apua on saatavailla, mene hakemaan.

• ?

Kenelle vastasit nimimerkki "kurja sulle!"?

• ??

Mietin juuri samaa...?

• vanhikko

Mä en ole uusi nainen, minä olen vanha nainen. En iältäni vaan miehn vanha nainen. Siis mies otti mut vaimoksi ja olen edelleen hänen vaimonsa, eli siis siinä mielessä vanha paimen.

Mie oon puuma, no en oo. Mie oon kunnollinen nainen, vanha miehen vaimo.
      Uusi nainen olen jos otan uuden miehen, sillon meitä olisi uusi mies ja uusi nainen. nyt olen vanha nainen.

• On se kumma, kun täällä oikein perheenRIKKOJISTA puhutaan! Onko se puoliso jokin vuohi tai koiranpentu narun päässä, joka menee kenen tahansa mukan? Aikuinen ihminen on itse vastuussa teoistaan ja perheensä hän rikkoo ihan omasta vapaasta tahdostaan. Aivan turha on heittää vastuuta omista tai puolison valinnoistaan uuden kumppanin harteille! Itse aikuinen ihminen on päätöksen tehnyt ja kantaa vastuunsa sen seurauksista.

• sivust.seuran.

Kyllä se on perheen rikkoja joka alkaa seurustella vielä naimisissa olevan kanssa.Kyllä pitäisi sen verran ajatella niitä perheen lapsia ja nuoria miltä luulette heistä tuntuvan. Millaisen esimerkin annatte .Ei tarte ihmetellä niitä vihantunteita mitä heillä rkkojaa kohtaan. Ette voi muuta vaatiakaan ,eikä ne jaksa eikä haluakaan aina teeskennellä.Mutta olen aivan varma ,että jokainen joutuu jossakin elämän vaiheessa tavalla tai toisella maksamaaan tekosistaan ne tulee vielä eteen .vaikka ei haluaiskaan. säälin niitä lapsia ja nuoria.

• ---

Aivan, sellainen voi olla perheenrikkoja, jos kyseinen ihminen on tietoinen siitä että toinen on naimisissa. Mutta jos ero on jo tapahtunut, ei silloin enää voi puhua perheenrikkojasta.

Lissun mielestä nimittäin KAIKKI uusperheiden äidit/naiset ovat perheenrikkojia.

• onnen ydinperhe

Meillä ei ole koskaan käynyt ex miehen uudet naiset. Me estimme heidän tulon perheeseemme ja sukuumme.Emme sallineet että tulisivat meitä haukkumaan ja sotkemaan sekä aiheuttaisi silloin pienille lapsillemme, suuren suuria ongelmia. JOten heillä ei ole koskaan lupa ollut tavata meitä, siihen emme ole koskaan alistuneet.

Nyt on onnelliset lapset aikuisia, kun ovat saaneet rauhassa kasvaa ilman että kukaan ulkopuolinen ihminen haukkuisi heitä tai muuten kiusaisi ja estäisi heidän onnellisen lapsuuden.
      Täytyy sanoa, että lapset ovat kiittäneet moneen kertaan kun eivät ole joutuneet isän naisten kynsiin.

Voisi olla, ettemme lasten kanssa tuntisi toisiamme, jos lapset olisvat joutuneet isän naisten kynsiin, varmasti heidän elämä olisi täysin pilalla ja kamalaa.
      Onneksi mies oli täysjärkinen ja piti naisensa visusti poissa meiltä ja silmistämme. Emme tarvi heitä mihinkään.

• ???

Tulee kyllä sellanen deja vu-fiilis kun tämän lukee.... "Aivan kuin olisin lukenut tämän ennenkin....?" :D :D

Lissu, kyllä viesti on jo mennyt perille. Sinä oman mustasukkaisuutesi vuoksi kasvatit lapsesi isättöminä. Luulet heidän olevan siitä sinulle kiitollisia, mutta nyt jo aikuiset lapsesi osaavat pitää mölyt mahassaan, jotteivät järkyttäisi sinun jo niin kovin järkkynyttä mieltäsi.

Olet harhainen ja ennakkoluuloinen, ja todennäköisesti olet kasvattanut lapsesikin sellaisiksi. Jos sinulla on poikia, olet todennäköisesti kylvänyt heihinkin naisvihan siemenen. Jos lapsesi ovat jo perheellisiä, voit hyvinkin jonain päivänä todistaa oman lapsesi eroa puolisostaan ja uusperheen muodostumista. Tänä päivänä se ei nimittäin ole mitenkään tavatonta.

Mitä jos sinun oma poikasi eroaisi puolisostaan?
        Mitä jos hän rakastuisi uudelleen eron jälkeen?
        Halveksisitko oman poikasi uutta puolisoa ja solvaisit häntä?
        Tukisitko poikaasi ja uutta miniääsi?
        Haluaisitko, että lapsenlapsesi kasvaisivat isättöminä, poissa oman poikasi luota vain sen vuoksi, että tällä on uusi puoliso?
        Olisiko poikasi hulttiopaska ja hänen uusi puolisonsa kamala naikkonen?

Mietippä sitä. Koskaan ei voi sanoa ei koskaan. Eroja tapahtuu.

• onnen ydin perhe
        ??? kirjoitti:

Tulee kyllä sellanen deja vu-fiilis kun tämän lukee.... "Aivan kuin olisin lukenut tämän ennenkin....?" :D :D

Lissu, kyllä viesti on jo mennyt perille. Sinä oman mustasukkaisuutesi vuoksi kasvatit lapsesi isättöminä. Luulet heidän olevan siitä sinulle kiitollisia, mutta nyt jo aikuiset lapsesi osaavat pitää mölyt mahassaan, jotteivät järkyttäisi sinun jo niin kovin järkkynyttä mieltäsi.

Olet harhainen ja ennakkoluuloinen, ja todennäköisesti olet kasvattanut lapsesikin sellaisiksi. Jos sinulla on poikia, olet todennäköisesti kylvänyt heihinkin naisvihan siemenen. Jos lapsesi ovat jo perheellisiä, voit hyvinkin jonain päivänä todistaa oman lapsesi eroa puolisostaan ja uusperheen muodostumista. Tänä päivänä se ei nimittäin ole mitenkään tavatonta.

Mitä jos sinun oma poikasi eroaisi puolisostaan?
        Mitä jos hän rakastuisi uudelleen eron jälkeen?
        Halveksisitko oman poikasi uutta puolisoa ja solvaisit häntä?
        Tukisitko poikaasi ja uutta miniääsi?
        Haluaisitko, että lapsenlapsesi kasvaisivat isättöminä, poissa oman poikasi luota vain sen vuoksi, että tällä on uusi puoliso?
        Olisiko poikasi hulttiopaska ja hänen uusi puolisonsa kamala naikkonen?

Mietippä sitä. Koskaan ei voi sanoa ei koskaan. Eroja tapahtuu.

Jos minun poika eroaisi, niin sitten eroasi, kyse on aikusesta lapsestani, joka osaa tehdä omat valinnat jo, ja tuen hätnä siinä teki mitä tahansa. On saanut minulta hyväe eväät elämälleen, paremmat kuin isältään, joka antoi kuvan, että lapset saa hylätä, ja vaihtaa uuteen akkaan.
        Toivon mukaan poikani ei tee niin koskaan, että vaihtaa perheensä uuteen, enkä uskokkaan että tekee, sillä hän tietää miltä se tuntuu.

En halveksisi ellei ole lapsia pelissä mukana, lapsia ei saa ikinä loukata eikä vaihtaa uusiin ihmisiin. Nyt kun hänellä ei ole lapsia, asia on aivan eri, mutta kun on lapsia, tilanne muuttuu.
        Tukisin tottakai, kunhan ei ole lapsia mukana pelissä..

En halusi että elisivät isättöminä, kuten sanoin poika on aikuinen ja päättää omasta elämästä, ja luulen ettei ikinä tekisi omille lapsilleen kuin hänen oma isänsä hänelle on tehnyt.

En hyväksyisi ikinä, ja olisin lasten puolella kynsin hampain, heitä ei kukaan ulkopuolinen ihminen tule pilaamaan ja haukkumaan, ei edes lapsenlapsiani, heitä ei uusnaiset koske eikä kiusaa.

On mulla lapsenlapsiakin, ja heillä on omat vanhemmat, eikä eroa näu... onneksi...onnellisia ovat toinen tyttäreni perheineen..!

Kovan puhuttelun pitäisin kyllä, mutta uskon että kaikki lapseni ovat kovan koulun käyneet, eikä hevin hylkää lapsiaan tai eroa ...ovat saaneet siitä omakohtaisesti tuntea, miltä tuntuu kun isä hylkää ja vaihtaa naikkoseen.

• ???
        onnen ydin perhe kirjoitti:

Jos minun poika eroaisi, niin sitten eroasi, kyse on aikusesta lapsestani, joka osaa tehdä omat valinnat jo, ja tuen hätnä siinä teki mitä tahansa. On saanut minulta hyväe eväät elämälleen, paremmat kuin isältään, joka antoi kuvan, että lapset saa hylätä, ja vaihtaa uuteen akkaan.
        Toivon mukaan poikani ei tee niin koskaan, että vaihtaa perheensä uuteen, enkä uskokkaan että tekee, sillä hän tietää miltä se tuntuu.

En halveksisi ellei ole lapsia pelissä mukana, lapsia ei saa ikinä loukata eikä vaihtaa uusiin ihmisiin. Nyt kun hänellä ei ole lapsia, asia on aivan eri, mutta kun on lapsia, tilanne muuttuu.
        Tukisin tottakai, kunhan ei ole lapsia mukana pelissä..

En halusi että elisivät isättöminä, kuten sanoin poika on aikuinen ja päättää omasta elämästä, ja luulen ettei ikinä tekisi omille lapsilleen kuin hänen oma isänsä hänelle on tehnyt.

En hyväksyisi ikinä, ja olisin lasten puolella kynsin hampain, heitä ei kukaan ulkopuolinen ihminen tule pilaamaan ja haukkumaan, ei edes lapsenlapsiani, heitä ei uusnaiset koske eikä kiusaa.

On mulla lapsenlapsiakin, ja heillä on omat vanhemmat, eikä eroa näu... onneksi...onnellisia ovat toinen tyttäreni perheineen..!

Kovan puhuttelun pitäisin kyllä, mutta uskon että kaikki lapseni ovat kovan koulun käyneet, eikä hevin hylkää lapsiaan tai eroa ...ovat saaneet siitä omakohtaisesti tuntea, miltä tuntuu kun isä hylkää ja vaihtaa naikkoseen.

Eli jos poikasi vaikka täydessä yhteisymmärryksessä eroaisi puolisostaan ja he sopisivat yhteishuoltajuudesta, ja miehesi tapaisi uuden puolison, et antaisi tämän poikasi uuden puolison olla tekemisissä lastenlastesi kanssa?

Luuletko, että sinulla olisi sananvaltaa määrätä, ketä poikasi lapsi saa tavata ja ketä ei? Jos poikasi olisi rakastunut ja haluaisi elää uusperheenä lastensa ja uuden puolisonsa kanssa, sinäkö et hyväksyisi sitä?

Pitäisikö poikasi sinun mielestäsi viettää loppuelämänsä yksin, ilman kumppania rinnallaan vain sen vuoksi, että hän on eronnut? Aika julma ajatusmaailma sinulla. Jos vaikka poikasi puoliso jättäisi hänet ja häipyisi, poikasi olisi tuomittu elämään loppuelämänsä yksin koska hänellä on lapsia?

Enkä puhu nyt lasten hylkäämisestä vaan kahden aikuisen ihmisen välisestä erosta, ja siitä, että lapset eron jälkeen tapaisivat molempia vanhempiaan yhtä paljon.

• onnen ydin perhe
        ??? kirjoitti:

Eli jos poikasi vaikka täydessä yhteisymmärryksessä eroaisi puolisostaan ja he sopisivat yhteishuoltajuudesta, ja miehesi tapaisi uuden puolison, et antaisi tämän poikasi uuden puolison olla tekemisissä lastenlastesi kanssa?

Luuletko, että sinulla olisi sananvaltaa määrätä, ketä poikasi lapsi saa tavata ja ketä ei? Jos poikasi olisi rakastunut ja haluaisi elää uusperheenä lastensa ja uuden puolisonsa kanssa, sinäkö et hyväksyisi sitä?

Pitäisikö poikasi sinun mielestäsi viettää loppuelämänsä yksin, ilman kumppania rinnallaan vain sen vuoksi, että hän on eronnut? Aika julma ajatusmaailma sinulla. Jos vaikka poikasi puoliso jättäisi hänet ja häipyisi, poikasi olisi tuomittu elämään loppuelämänsä yksin koska hänellä on lapsia?

Enkä puhu nyt lasten hylkäämisestä vaan kahden aikuisen ihmisen välisestä erosta, ja siitä, että lapset eron jälkeen tapaisivat molempia vanhempiaan yhtä paljon.

Juurihan sanoin, en hyväksyisi, tukisin ja suojjelisin lapsenlapsiani kysin hampain, heitä ei kukaan ulkopuolinen ihminen loukkaa! Ei ikinä. Mutta päätös on toki pojallani, olisihan hän lasten isä, mutta en hyväksyisi, että vieras nainen tulisi ja haukkuisi ja kiusaisi lapsenlapsiani.
        Tiedän, tuossa tilanteessa olisin aika avuton,, mutta se aika kun olisin lapstenlasteni kanssa, olisin täysillä ja tukisin heitä! Pitäisin heitä tooosi paljon luonani, ettei kukaan ulkopuolinen pääse heitä satuttamaan.
        Mutta olen hyvän esimerkin antanut lapsilleni, että lapsia ei hylätä ei jätetä, eikä vaihdeta naisiin. Uskon kokemukset vaikuttavan heidän päätöksiin.

Munl apset kyllä tietää, millaista on elää isättömänä, mutta ONNEKSI ei tiedä millaista olisi elää isän naikkosten kanssa!! Siitä olen heidät suojellut, enkä ihmettele että olen niin tehnyt, on täällä niin hurjia juttuja ollut, että täytyy sanoa että olemme onnen perhe, kun lapseni ei koskaan ole joutuneet isän naikkosten kynsiin, ja ovat nyt erittäin onnellia aikuisia. Minä onnellinen äiti, ja mummi.

• olet huono äiti

Juurihan sanoin, en hyväksyisi, tukisin ja suojjelisin lapsenlapsiani kysin hampain, heitä ei kukaan ulkopuolinen ihminen loukkaa! Ei ikinä. Mutta päätös on toki pojallani, olisihan hän lasten isä, mutta en hyväksyisi, että vieras nainen tulisi ja haukkuisi ja kiusaisi lapsenlapsiani.
        Tiedän, tuossa tilanteessa olisin aika avuton,, mutta se aika kun olisin lapstenlasteni kanssa, olisin täysillä ja tukisin heitä! Pitäisin heitä tooosi paljon luonani, ettei kukaan ulkopuolinen pääse heitä satuttamaan.
        Mutta olen hyvän esimerkin antanut lapsilleni, että lapsia ei hylätä ei jätetä, eikä vaihdeta naisiin. Uskon kokemukset vaikuttavan heidän päätöksiin.

Munl apset kyllä tietää, millaista on elää isättömänä, mutta ONNEKSI ei tiedä millaista olisi elää isän naikkosten kanssa!! Siitä olen heidät suojellut, enkä ihmettele että olen niin tehnyt, on täällä niin hurjia juttuja ollut, että täytyy sanoa että olemme onnen perhe, kun lapseni ei koskaan ole joutuneet isän naikkosten kynsiin, ja ovat nyt erittäin onnellia aikuisia. Minä onnellinen äiti, ja mummi.

Eli SINUN naisvihasi vuoksi olisit valmis vaikka tuomitsemaan oman poikasi elämään yksin loppuelämänsä?

Kiitos, tämä riittää.

• takas äikän tunnille

"Mutta olen hyvän esimerkin antanut lapsilleni, että lapsia ei hylätä ei jätetä, eikä vaihdeta naisiin. "

Niin mutta kuka puhui siitä että poikasi olisi jättämässä lapsensa???? Tässähän oli kyse siitä, että hän nimenomaan olisi lastensa kanssa tekemisissä myös eron jälkeen ja eläisi uuden puolisonsa ja lastensa kanssa uusperheenä.

Onko sinulla ongelmia luetun ymmärtämisessä?

• onnen ydin perhe
        takas äikän tunnille kirjoitti:

"Mutta olen hyvän esimerkin antanut lapsilleni, että lapsia ei hylätä ei jätetä, eikä vaihdeta naisiin. "

Niin mutta kuka puhui siitä että poikasi olisi jättämässä lapsensa???? Tässähän oli kyse siitä, että hän nimenomaan olisi lastensa kanssa tekemisissä myös eron jälkeen ja eläisi uuden puolisonsa ja lastensa kanssa uusperheenä.

Onko sinulla ongelmia luetun ymmärtämisessä?

lapia ei vaihdeta naikkosiin ja lapsia ei haukuta ja kisata.onnesi omia lapsia ei ole naikkost kiusanu eikä lapsenlapsiakaan siitä pidän huolen.

• snaijaatkos?
        olet huono äiti kirjoitti:

Eli SINUN naisvihasi vuoksi olisit valmis vaikka tuomitsemaan oman poikasi elämään yksin loppuelämänsä?

Kiitos, tämä riittää.

Ole hyvä!

Mutta kuten sanoin, en hyväksyisi asiaa, ja tuomitsemisessa ja hyväksymisessä on selkeä ero!

• miten on?

lapia ei vaihdeta naikkosiin ja lapsia ei haukuta ja kisata.onnesi omia lapsia ei ole naikkost kiusanu eikä lapsenlapsiakaan siitä pidän huolen.

Miten käsittelist tilanteen,jos poikasi eroaisi ja muuttaisi uuden puolison ja lastensa kanssa uuteen kotiin.Kuinka boikotoisit tilannetta?Menisitkö katsomaan lapsenlapsia vai kävisitkö kylässä vaan ensimmäisellä vaimolla?Koska poikasi perhekuviota et kuitenkaan voisi määrätä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      123
      3520
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2346
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1945
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      414
      1899
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1711
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1527
    7. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      30
      1463
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      124
      1428
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1291
    10. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1246
    Aihe