ATOOPPINEN IHOTTUMA

kyllästynyt atoopikk

HEI
Olen 18.v tyttö itselläni on ollut ihottuma jo vauvasta saakka,mutta hoidettavissa hyvin perusvoiteilla ja kortisonilla. Mutta vuosi sitten kesällä ihoni meni kauheeseen kuntoon, tuntuu ettei mikään auta iho hilseilee,punoittaa ja kutittaa syksyllä söin monta antibiootti kuuria ihon tulehdukseen. Nyt hetkeen ei ole tarvinnut kun välillä sisäisesti kortisoneja. mutta iho vieläkin huonossa kunnossa ennen ei ollut naamassa juuri ollenkaan mutta nykyään TODELLA KUIVA JA PUNOITTAVA ei todellakaan ole helppoa kun ihmiset aina tuijottavat-.- itselläkin tosi huono olo ja masentaa.Ei juuri edes huvita lähteä ulos vaikka haluisinki! kävin viimeviikolla suolahuoneessa ja tuntui auttavan edes vähän, jatkossakin menen, kertokaa omia kokemuksia suolahoidoista:). valohoidot eivät olleet hyviä minulle kun iho meni huonoon kuntoon.. KERTOKAA OMIA KOKEMUKSIANNE JA ANTAKAA VINKKEJÄ! KIITOS jo ETUKÄTEEN:)

4

230

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fjtnymn

Sun kannattaisi ostaa seuraavaa tuotetta luontaistuotekauspasta:

Vivisante (entinen Vivida). Erinomainen tuote atopiaan vaikka onkin hintava. Suomalaisten lääkärien kehittämä.

Lisäksi iso annos päivittäin rasvahappoja: omega3, omega6 ja omega9. 3-4 grammaan päivässä.

1-2 avocadoa päivässä. Loistava iholle.

• Tyttönen17v

Itelläni meni kauan ennen ku löysin oikeen rasvan ja nyt ainut mikä auttaa, niin 0,1%nen Apolar.. Kesällä just alkaa iho mennä todella huonoon kuntoon.. Välillä siihenki asti että ihosta tulee nestettä ja jää arpia..

• no more

Mullakin nuoresta asti ollut paha atooppinen ihottuma, pahimpana kyynärtaipeissa ja kasvoissa. 15-vuotiaana puhkes pahin vaihe, jollon parin vuoden ajan naama oli niin pahassa kunnossa varsinkin suun ympäriltä, että usein iho vuosi verta, tulehtui ja alko märkimään. Joskus en suostunu käymään edes kaupassa, kun en halunnu että ihmiset tuijottaa. Nyt oon 24-vuotias, ja noi ajat on pelkkä kamala muisto - atooppinen ihottuma vaivaa edelleen, mutta viimeisen 2 vuoden ajan oon selvinny lähes kokonaan ilman lääkkeitä. Eli mulla siis ei ole mitään hoitoneuvoja jakaa, mutta itsellä ikä toi pelastuksen. Ihotautilääkäri kyllä sanoi että lähempänä keski-ikää paha vaihe saattaa tulla takasin, mutta sitä en edes ajattele vielä. Että toivottavasti keskustelun aloittajallakin tilanne helpottaa vielä jossain vaiheessa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      51
      7016
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      703
      3101
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1310
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1291
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1285
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1187
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1170
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      236
      1136
    9. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      218
      1086
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    Aihe