Huomenia Kissalepakko! Tuossa mietin että joskus olet katsonut tulevaa minulle ja tiesitkin.
Nyt kysyisinkin sitten mitä näet nyt? Silloin kuului huonoa ja epämääräistä ponnistelua elämässä
Nyt olen tuntuu saanut ikää enempi olen astunut puolisataseen muutamia vuosia sitten, ja mieli rauhottuu huomaan sen, kun vanhenee. Viisautta tulee. Miehet ei saa enää sellalailla mielenkiintoa elämässäni koska tuntuu olen itsenäistynyt.
Liikaa naiset nojaaki onnessaan mieheen mies pitää olla aina seuraavaa jo kysellään kun entinen vasta pakkaa, ja vie tavaroita pois.:-(
Eli mitähän näet tällaiselle silti nuorekkaana pysyneelle naiselle, joka vetänyt sinkkuroolia muutamia vuosia, ja nyt kesämökilläkin käyn ja onhan minulla vielä yksi nuorukainenkin kotona? Kiittelen jos vastausta kerkiät antamaan.
Kissalepakolle
2
93
Vastaukset
on tosiaan tosi tosi pitkä aika kun oon viimeksi täällä palastalla käynyt.
syynä on oma palvelu numero ja ... se vie voimia enempi kuin oletin vievän.
näen sinut nyt onnelisempana kuin pitkään aikaan olet löytänyt oman paikasi ja ennen kaikkea oman arvosi.
mut näen et löydät viel sen ihmisen joka vie sinulta maton alta jos et oo sitten jo kohdanut. mut säteielt kuin pikku tyttö onnen salaisuutta.- rentoa.menoa.
Kiitos! Tässä menin vuosien jälkeen kesärakkauden läpi.
Laitoinkin h'änet pois kuin kesäkissan syksyn tulessa. Jotain vain puuttui en saanut tunnetta, ja vain väsähdin. Olinko hätäinen sitten? Vai onko todella tulossa se jalat alta pois mies, ja laitoin viisaan valinnan elämässäni kun en jäänyt tähän kesäromanssiin kiinni.?.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577310Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393577Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3651937Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 861449
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247- 811154