Löytyisikö täältä rodusta kiinnostuneita metsästäjiä?
Meillä olisi vielä kolme tulevaisuuden lupausta,eli viiriäiskoiran poikapentua vailla omaa metsästävää kotia. pennut ovat hyvistä vanhemmista, emä Saksan tuonti, isä Ruotsin tuonti.Luovutusiässä pennut ovat loppuviikosta.
Viiriäiskoiria metsästäjille
2
1402
Vastaukset
- Metsälle kaveri
Moi vaan,
Täällä olisi yksi Wachtelhundista kiinnostunut mutta taisi tällä erää mennä ohi, kun vähän myöhään huomasin tämän. Mielenkiinnosta kuitenkin kysyisin löytyikö näille koti? Harkinnassa ollut tämä "Saksan spanieli" yleismetsästyskäyttöön mutta eipä juuri Suomen puolella ole tarjolla ollut. Ruotsissa kyllä näyttäisi tarjontaa olevan. Missä päin Suomea pennut olivat ja minkävärisiä? Mihinkä metsästykseen on vanhempia käytetty? Entäpä tuo hintapuoli? - täältä...
Tässä suomalaisia kasvattajia: http://www.wachtelhundklubben.fi/fi/avel/jalostusneuvontaavelsradgivning/kasvattajatuppfodare/
Minä varasin itselleni kesäkuussa griffon fauve de bretagnen pennun, joka syntyy vasta ensi maalis-huhtikuussa. Jouduin tilaamaan koiran niin kausn etukäteen, koska rotu on harvinainen Suomessa ja kasvattajia vain yksi. Mutta viiriäiskoirankin pitäisi elää yli 10-vuiotiaaksi, johon suhteutettuna puolen vuoden-vuoden mittainen aika pentua varrotessa menee nopeasti. harvinaista rotua saa usein varrota kauan, mutta minusta se ei ole mikään miinus, jos koira hankkija itse on kärsivällinen persoona. Eihän koiraa tarvitse heti saada, mutta sen ymmärrän, jos päälle vuoden joutuu vartoamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645