Alanyassa Deturilla oppaana nyt?
Olisi kiva nähdä pirteä, napakka Erja:--)
Onko Erja
13
1066
Vastaukset
- 2
Ainakin keväällä olin näkevinäni Erjan muutamaan otteeseen.
- Pirre ja Hansu
Juuri häntä varten vain varasimme matkan-
Emme auringon, ihanien ruokien, mukavien omatoimiretkien-
Kiitos VAIN SINULLE JOKA VASTASIT ASIALLISESTI:-) - hellurei665
Oli ainakin huhtikuun lopulla.Deturin järjestämässä illassa Erja oli niin
laitettu ja meikattu.todella kaunis ja tietysti kiva ja taisi olla hoikistunut.
Samassa illassa olivat esillä miss-Suomi kolmikko...aika vaisuja olivat.
Oppaat siellä esittelivät muotia heitä paremmin. - annebaba
Kävimme toukokuun lopussa Deturin toimistossa ja Erja istui siellä. Terhi on organisoinut toimiston tehtävät uudelleen. Erja ja Riina hoitavat Terhin entiset tehtävät suomalaisten osalta ja kaksi ruotsalaista opasta muiden pohjoismaisten turistien tarvitsemat tehtävät. Kyllä Erjaan ja Riinaan sekä muihinkin oppaisiin saattaa törmätä kaupungilla. Terhi itse hoitaa asiat turkkilaisten viranomaisten, kaupungin ja hotellien kanssa Alanyassa, Manavgatissa ja Sidessä ja toimiston turkkilainen henkilökunta tarvitsee tietysti johtajan, joka puhuu turkkia.
- kysymys
onko tamer vielä deturilla?
- vasta käynyt
kysymys kirjoitti:
onko tamer vielä deturilla?
ei ole oppaana enää, vaan Tuan optiikassa töissä.
Tamer oli toukokuun lopussa alanyassa sataman puolen bazaarilla silmälasiliikkeessä töissä.Ainaki 28.5 oli.En tiä onko vakinaisesti vai vaan tuurailemassa
- Raivohullu jätkä
se oli ainakin BB-talossa...
- Antitamer
Raivohullu jätkä kirjoitti:
se oli ainakin BB-talossa...
Joo sai melkosen raivarin. Ilmankos lensi pelistä pois kuin leppäkeihäs.
- Ei käy kateeks
Antitamer kirjoitti:
Joo sai melkosen raivarin. Ilmankos lensi pelistä pois kuin leppäkeihäs.
turkinpoikien naisparkoja:)
- suomikesä
Oli Erja ainakin toukokuussa Alanyassa. Ei kovin aurinkoisena, mutta asiat hoitui. Deturilla oli hyviä oppaita. Se yksi poitsu eritoten, en muista nimeä.........................
- TL
Tamer?
- ATATÜRK
Kyllä! Deturin toimiston ohi kävelin ja näin Erjan siellä pihassa tauolla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1774834- 123416
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402233Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly262004Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471946Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6801906- 1171841
- 1381767
- 451525
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101431