hei,olen 160,8 senttii pitkä ja painan 66kiloa onko se liikaa? ja olen jo laihdutuskuurilla mutt haluun silti tietää ett oonks mä läski :) kiitos jos luitte ja ei mitää loukkauksii pliis:D
laiha,läski vai normaalin kokoinen?
12
96
Vastaukset
- lanka
oon sua viis senttii lyhempi ja painan 13 kg vähemmän... Mun mielest oot ehkää niiku pulleahko mut et läski :)
- girl
50 kiloa on ihannepaino aloittajalle :3
- tietämätön:p
kiitos rehellisyydest:) antoi viell lisää syitä laihduttaa:D mutt hei lisää vastauksii,kiitos!
- tietämätön:p
50kilo on kyl mun tavoite:)
Painosta puhuttaessa on aina hyvä muistaa, että pelkkiin lukemiin on turha tuijottaa. Vaikka kaksi ihmistä olisivat saman pituiset ja painoiset, niin he voivat näyttää ihan erilaisilta. Ihmiset ovat eri rakenteisia ja muotoisia. Myös esimerkiksi urheilu vaikuttaa painoon, Sellaiset ihmiset, joille on kehittynyt paljon lihasmassaa, ovat helposti painavampia kuin muut saman kokoisilta näyttävät. Tärkeämpää kuin lukemien tuijottaminen, on se, että itsellä on hyvä ja terve olo omassa kehossaan.
Sanna, erityisnuorisotyönohjaaja- kk p
Te kaikki idiootit jotka kirjotatte tänne että oonko läski tai laiha niin kattojaa netistä!!!!! laittakaa googlee että painoindeksin lasku tai jtn. Ja kiloklubin etusivultakin voi laskee sen. Ja se sanoo ootko normi tai laiha tai läski! Joten toivottavasti oo niitä älykkäitä jotka ottaa vasta viestistä opiksi.
- kk p
ja vinkkinä käy kattooassa sieltä. Koska tuskin kukaan täällä oikeasti tietää
Hei! Mää oon ite 175 cm pitkä ja painan 68 kg. Et oo lihava. Just sopivan painonen. Mua sanotaan laihaks koulussa mutta ite en pidä mua laihana. Joo, oon ollu laihiksella varmaan kohta vuoden ja on vaan lähteny noin 2 kiloo. Käyn viis kertaa viikossa melkeen 5 km pitkän lenkin ja harrastan kans Karatee kaks kertaa viikossa, mutta ku en voi vastustaa ruokaa. Syön paljon leipää ja jugurttia ja sellasta aika paljon päivässä. XD Kui vanha oot? Ite oon 12. :D
- !!!342
aloittajan ihannepaino on n. 55 kg eli vähän ylärajalla on tuo paino (pituus - 105= ihannepaino kiloina)
- jo nyt hieman epäkiinteä
No huh huh !!!342... Eli mun sitten pitäis painaa 50 kiloo vain painan nyt 38-39 kiloo?
- tietämätön :p
mie oon ite 14v :D ja mieki yritän vastustaa ruokaa ja oon onnistunukki aika hyvin kunnes mun eteen tuodaan leivonnaisii:D ja sie "kkp" ite oot se idiotti! mutt hei lisäää vastauksii, kiitos! ja tarkoitan semmosii vastuksii miss ei haukuta idiotiksi!
- kk p
kuinka niin, kerron vaan miten pääset helponmalla kuin kirjottamala tänne. Ja sitä paitsi aika normaalilta kuulostat ja muuten eikö muka teillä ikinä sanota terveystarkastuksesas että ootko normaali-,yli- tai alipainonen?! en nyt katsonut mitä eilen kirjotin ja en muista tarkalleen (hehe olin kännissä) joten anteeksi nyt jos olen täällä jotakin sanonut idiootiksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527090Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7103228Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1251455Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831330- 841315
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2231259Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631197- 891190
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 791081