Näin eilen sen karsintaohjelman jossa Hanna aikaan lauloi Idols-kisassa. Oksetti taas katsoa sitä tuomariston huohotusta ja ylistystä. Lähinnä olen huomannut sen Asko Kallosen huohottavan miten seksikäs ja hyvä Hanna on. Ja kaikkea muuta ihanaa ja suloista. Tiedä vaikka Hanna olisi jossain hotellissa tai takahuoneessa vähän hoidellut Kallosta.
Idolsissa
6
900
Vastaukset
- Sivustaseuraaja
"...jossa Hanna aikanaan lauloi..." piti kirjoittaa.
- mia
säki ihme tyyppi jos näit askon huohottavan.... Nääköhän sä näkyjä...? Ne tyypit on ammattilaisia ja tunnistaa hyvät laulajat huonoista..
Enkä usko et hanna on hoidellut mittään askoja missään takahuoneissa.. Ehkä se on kuitenkin joku sun fantasias...!!!!- Sivustaseuraaja
...mä liioittelin, eihän se huohottanut, mutta oli ihan onnellisen ja kiihottuneen oloinen. Ja sanoihan se myöhemmin sitä Hannaa seksikkääksikin ihan julkisesti. No, ne tuomaritkin tykkäs Hannasta tietysti ja halusi sen voittavan, kiittelivät kun se tuli sinne kisaan.
- Taija
Sivustaseuraaja kirjoitti:
...mä liioittelin, eihän se huohottanut, mutta oli ihan onnellisen ja kiihottuneen oloinen. Ja sanoihan se myöhemmin sitä Hannaa seksikkääksikin ihan julkisesti. No, ne tuomaritkin tykkäs Hannasta tietysti ja halusi sen voittavan, kiittelivät kun se tuli sinne kisaan.
Jos ihmistä kehutaan seksikkääksi, ei se tarkoita suoralta kädeltä samaa kuin "olisipa seksi hänen kanssaan hauskaa". Jos ihminen on seksikäs vaikka tuhannen ihmisen silmissä, ei hän edes voi harrastaa seksiä näiden kanssa! Vähän tökerösti ilmaistu.
Muistakaa se, että seksikkyyskin voi etenkin bisneksessä olla pahimmillaan ja parhaimmillaan VALTAA.
- Sirpa
On hän kohtalaisen hyvä laulaja, mutta kun
oppisi vielä pukeutumaan...- Ressi
Hyvä Sirpa, puhut asiaa. Hannasta puhuttaessa, puhutaan kohtalaisen äänen omaavasta laulajasta, mikä tarkoittaa keskinkertaista. Tietysti voi harjoittaa ääntään ja kehittyä laulajana ja aika näyttää, miten hyväksi kehittyy.
Olen samaa mieltä, hanna ei osaa pukeutua. Muistuttaa asujensa myötä lähinnä "mustaa surmaa".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552705
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322315- 792178
- 951996
- 521875
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339