housut hajoaa

abbyabby

Onko muilla ongelmana, että housut hajoavat nopeasti reiden sisäosasta? Olen pitkä mutta reidet ovat tosi tuhdit. Vaatekoko on 48-50.

4

334

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rekisteröitymätön**

Kyllä, sama ongelma. Harmittavaa. Kun kangas on kulunut puhki, ei housuja oikein voi enää käyttää . Vaikka kulunut kohta ei edes näkyisi, se tuntuu...

En ole keksinyt, millä sen estäisinkään. Sukuvikana on todella tukevat reidet ja ne olivat ongelmana silloinkin kun olin ihan normaalipainoinen. Yllättäen lihottuani on ollut helpompi löytää vaatteita, koska reidet eivät ole hirveämmin paksuuntuneet, ainoastaan kaikki siitä ympäriltä - nyt olen tavallaan sopusuhtaisempi kuin ennen.

Hoikempana ei koskaan löytynyt housuja, joissa olisi ollut tarpeeksi leveät reidet, vaan piti sitten ostaa isompaa kokoa ja kaventaa takamuksen ja vyötärön kohdalta :(. Nyt takapuolen ja vyötärön hieman levittyä saan vaatteita suoraan hyllystä! :)

Joskus olen jaksanut laittaa sellaiset paikat reisien väliin - siis vahvistaa sen ongelmakohdan etukäteen. Paljon helpompaa, kuin lähteä laittamaan paikkaa jo puhkikuluneeseen kankaaseen.

Luulen, että JOS saisi sellaisia housuja, joissa ei olisi sisäsaumaa lahkeessa ( mahdoton, koska ko. sauma ei ole suora), housut kestäisit hankausta paremmin -nyt paksu sauma hankaa kangasta vasten ja kuluttaa sen nopeammin.

• abbyabby

Kiva kun kommentoit, mä jo luulin, että olen yksin ongelmani kanssa. Kankaissa on myös eroa. Pellava hajoaa hetkessä mutta sellainen kevyesti kiiltävä joustava kangas on kestävää. Itse pidän eniten puuvillaisista farkkumallisista housuista mutta ne juuri kuluu helposti. No toisaalta 15 kiloa painosta pois, niin ongelmani loppuisi.

• okokok

Johtuu muistaakseni reisien hikoamisesta;) Sama juttu siis täälläkin.

• risahaarakas

Minulla ja tyttärelläni on sama ongelma. Hän on normaalipainoinen, minä sangen tukeva. Hoikahkollakin voi olla sen malliset reidet, että hankaavat yhteen. Pyörällä ajaminen kuluttaa myös housuja haaroista. Työhousuja olen paikannut, kun ajattelen, ettei se leipomossa niin kovin haittaa, miltä haaroista näyttää. Kalliimmat housut vaihdan heti kotona rähjiin, että säästyisivät hiukan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1254
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1108
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      824
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      820
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      760
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      695
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      672
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60