Pikakysymys kreationistille

14

86

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koska kretuja ei kiinnosta vastata, niin muistelenpa että kaikkia eläimiä pitäisi koettaa risteyttää kaikkien kanssa jotta saadaan lajit selville.

• tieteenharrastaja

Eikä vain kaikkia lajeja, vaan niiden jokaista yksilöä. Ei ole mitään takeita, että risteytymiskyky on vaikkapa jokaisella fossalla sama.

• Ihotautinen kojootti.

Fossa lisääntyy varmimmin toisen fossan kanssa, varsinkin jos toinen on uros ja toinen naaras.

• Katti akikarpikainen

Tuo oli tietysti Kelju K. Kojootti... Kuka oli se amerikkalainen piirtäjä, joka piirsi sen animaation ensiksi, muistaako joku? Se ei ollut Disney, eikä Karvisen Jim Davis, vaan joku salatumpi suuruus.....
        Karvinen on hyvä sarjakuva, vain murkinansa karvinen tappaa, mutta kyllä ehkä Esko sitä aina liikaa syöttää:-)

• Oliko välttämättä?

Saman rotuisen kärpän tai minkin kanssa....

• Krevolutionsti -100

Perkkele olisi työntänyt mokoman pikkuäpärän vain perrsseeseensä.....

• Sama Akinne.

Kyllä Saattana ja Perkkele niin kauan naurattaa, kunnes joutuu sen itse kohtaamaan, kasvoista kasvoihin.....
        Silloin on pakko olla aseitakin, OIKEITA aseita, ei pelkät puheet ja höpinät silloin ketään pelasta, säälin Jeesustani, jos Hän ei sitä tiedä....

• En tiedä.
        Sama Akinne. kirjoitti:

Kyllä Saattana ja Perkkele niin kauan naurattaa, kunnes joutuu sen itse kohtaamaan, kasvoista kasvoihin.....
        Silloin on pakko olla aseitakin, OIKEITA aseita, ei pelkät puheet ja höpinät silloin ketään pelasta, säälin Jeesustani, jos Hän ei sitä tiedä....

Tai no, en ole varma, jos pystyy ison äänen päästämään (kirkumaan tai mölisemään kuin oopperalaulaja), niin voi kattokruunu(lamppu) pudota katosta...
        Myös velhouksista ja magiasta ja muusta fysiikasta voi olla apua... Kannattaa ottaa jalat alleen, jos luulee voittavansa sen juoksukilpailussa...
        Vaikka vain Jumala voi pelastaa jotenkin ihmiselle yliluonnollisesti... Ei sillä ole suurta väliä minkä nimisen luulee Jumalan silloin olevan, ainakaan minun mielestäni....
        Näin sen mahtavan usa-elokuvan, missä eläintarhasta kadonnut maakrokotiili, pääsi vähän syöpöttelemään... Nainen syötiin, valitettavasti ja ihmiset murhasi toisiaan, ja sitä siirtoa en ymmärtänyt amerikkalaisilta, Lopulta sekin otus delasi, koska helikopterit ampui ohjuksilla... Olen sen leffan nähnyt televisiosta, älkää luulko että valehtelen.... Mutta on mahdollista, että Saattanna kiinostuu niin paljon jutuistasi, että istahtaa vain kuuntelemaan.....

• Akin Anne oon....
        En tiedä. kirjoitti:

Tai no, en ole varma, jos pystyy ison äänen päästämään (kirkumaan tai mölisemään kuin oopperalaulaja), niin voi kattokruunu(lamppu) pudota katosta...
        Myös velhouksista ja magiasta ja muusta fysiikasta voi olla apua... Kannattaa ottaa jalat alleen, jos luulee voittavansa sen juoksukilpailussa...
        Vaikka vain Jumala voi pelastaa jotenkin ihmiselle yliluonnollisesti... Ei sillä ole suurta väliä minkä nimisen luulee Jumalan silloin olevan, ainakaan minun mielestäni....
        Näin sen mahtavan usa-elokuvan, missä eläintarhasta kadonnut maakrokotiili, pääsi vähän syöpöttelemään... Nainen syötiin, valitettavasti ja ihmiset murhasi toisiaan, ja sitä siirtoa en ymmärtänyt amerikkalaisilta, Lopulta sekin otus delasi, koska helikopterit ampui ohjuksilla... Olen sen leffan nähnyt televisiosta, älkää luulko että valehtelen.... Mutta on mahdollista, että Saattanna kiinostuu niin paljon jutuistasi, että istahtaa vain kuuntelemaan.....

Kun Akan varasti, Mooseksen lain vastaisesti vieraalta kansalta sellaisen omaisuuden, jota ei olisi niiltä saanut varastaa, Maa aukesi ja Nielasi ne elävänä Tuonelaan... Muuten olisivat viisasteluillaan tuhoneet itsensä Mestarin.....

• En tiedä vieläkään
        Akin Anne oon.... kirjoitti:

Kun Akan varasti, Mooseksen lain vastaisesti vieraalta kansalta sellaisen omaisuuden, jota ei olisi niiltä saanut varastaa, Maa aukesi ja Nielasi ne elävänä Tuonelaan... Muuten olisivat viisasteluillaan tuhoneet itsensä Mestarin.....

Hiljaa pysyminen olisi varmaan turvallisinta, ja sekin, ettei suotta lähde pakoon, jos ei tiedä sen aikeita... Ei sekään niin hullu ole, että syö lihaa silloin, kun sen ei ole nälkä..... Mitä ei voi sanoa ihmisistä, moni syö ainoastaan, että saman maun saisi tuntea kerta toisensa jälkeen uudelleen, oletteko niin hulluja, ettette muista, miltä se maistui?

• Puukäsine se oli
        En tiedä vieläkään kirjoitti:

Hiljaa pysyminen olisi varmaan turvallisinta, ja sekin, ettei suotta lähde pakoon, jos ei tiedä sen aikeita... Ei sekään niin hullu ole, että syö lihaa silloin, kun sen ei ole nälkä..... Mitä ei voi sanoa ihmisistä, moni syö ainoastaan, että saman maun saisi tuntea kerta toisensa jälkeen uudelleen, oletteko niin hulluja, ettette muista, miltä se maistui?

Ja kyllä Suomella on vielä suurin osa Karjalaa, vaikka tietysti itäisempi osa siitä jäi Venäjälle, ei koko Karjala ole ollut koskaan Suomen omaisuutta, älkääpä eksykö sotahullut....

• Aki Puupää
        Puukäsine se oli kirjoitti:

Ja kyllä Suomella on vielä suurin osa Karjalaa, vaikka tietysti itäisempi osa siitä jäi Venäjälle, ei koko Karjala ole ollut koskaan Suomen omaisuutta, älkääpä eksykö sotahullut....

EIkä kaikissa Usa elokuvissa bio-logisia olentoja kuole, niin paljon kuin värit valehtelevat, koska tietokoneilla niin paljon trikataan...
        Mutta sitä minäkään en ymmärrä, että mitä väliä sillä on, että meneekö oikea pää, vaiko vain se Pekka Puupää?

• Krevo
        Puukäsine se oli kirjoitti:

Inkerinmaa ja vähän muutakin, siis Pietarista Moskovaan olevat alueet ovat tänäkin päivänä geneettisesti suomalaisaluetta vaikka ryssää siellä puhutaanki ja ryssiksi nuo itseään luulevat. Tätä ei huomaa kaupugeissa mutta se näkyy selvästi pienissä sivummalla olevissa maaliskylissä tuolla alueella.
        Olemme siis ryssien kanssa veljeksiä joten miksi meidän pitää ryttyillä toisillemme?

Vuosisadaan alussa Pietarissa puhuttii suomea ihan yeisesti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4870
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2265
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1444
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      89
      1364
    5. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1346
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      131
      1153
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1085
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      264
      988
    9. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      967
    10. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      965
    Aihe