Lyöt ensimmäisen pallosi avauspaikalta Out of Bounds par3 väylällä, sen jälkeen seuraava lyöntisi osuu hienosti viheriölle ja sitten tarvitset 2 puttia saadaksesi pallon reikään, niin mikä tulos tulee tuloskorttiisi?
3
4
5 vai
6 lyöntiä
Kysymyksiä Golfista (aloittelija)
Troijawish
8
424
Vastaukset
- golfmysse
Eiköhän ne mysteerit kannata ratkoa itse eikä kysellä täällä valmiita vastauksia
- zxcvb
5
- Jokutosihämmentynyt
Osaisko kukaan vastata?
Jos löynti osuu bägiini ja kimpoaa siitä viheriölle, mitä siitä seuraa?
Saanko rangaistuksen ja mistä jatkan peliä?- samaihminenkuinäskön
Saako kärryt vetää rangelle??
- säääkkiii
Ei yhtään mitään, jos pallo osuu kaverin bägiin. Jos omaan, niin siitä tulee penalttia, mutta peliä jatketaan siitä, mihin pallo kimpoaa.
- säääkkkiii
samaihminenkuinäskön kirjoitti:
Saako kärryt vetää rangelle??
Aika rohkea kaveri, joka kärryt rangelle vetää. En suosittele
- dsfsdfsddf
5
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496215Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6412562Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831199- 791100
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.721046Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä551040- 64934
- 66897
- 228854