Fokktor - Let\'s playt, pelivideot ja arvostelut!

Fokktor

Elikkä, alotin tässä hetkinen sitten oman pelikanavan, jossa on tällähetkellä 21 videota let's play/highlight meiningeillä. Tarvisin rakentavaa kritiikkiä/mielipiteitä näistä pelailuista ja kommentaatioista.

Videot löytää täältä: http://www.youtube.com/user/fokktor

Elikkä mielipiteitä, kertokaa jos tykkäätte tai jos ei maistunut salami, kertokaa toki miksi!

Mikä on mielestänne paras tyyli tehdä näitä videoita? Onko se highlight- video, jossa on tekstiä heitettynnä päälle vai tykkäättekö kokopitkistä pelailuista enemmän?

Keskustelkaa.

4

386

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Δ

Yllättävän hyvää settiä! Sun sekoilulle sai nauraa mones kohdas. Kaikki tosin näkee sun tyylistä, kenestä oot ottanu mallia. Kattomani kahden videon perusteella oot kuitenki suoraan sanoen hauskempi ku Raumoogle ja toivottavasti keksit jatkos jotaki omaaki.

Saisit suosiolla jättää kaikki fps-pelit vähemmälle ja kuvata enemmän Trials 2:n tapasia pelivideoita - Pyöräsekoilua oli ilo kattella! Sitte saisit kans puhua enemmän suomea ja miettiä etukäteen, missä kohtaa ne englanninkieliset repliikit naurattaa. Osa Raumooglen videoiden suosiosta perustu vaan englannin kieleen, johon kyllästy aika nopeaa.

• Fokktor

Kiitoksia! Tässähän menee ihan sanattomaksi, olen suorastaan imarreltu!

Mutta asiaan: Fps peleistähän ei nyt oikeastaan saa muutakuin paniikki/innostuminen/ragetus- tyylisiä videoita ja sen olen itsekkin tässä huomannut, ihan oikeassa olet. Olen myös kuullut tuota aikaisemminkin, että nuo "eriävät" pelit noista perusräiskinnöistä huvittavat enemmän, joten pistän tuon ilomielin korvan taakse.

Myös tuosta englannin runsaasta käytöstä ja ns. "gangsta"- englannista on tullut kans pari jannua sanomaan, joten näitäkin voi harkita tarkemmin missä ja milloin käyttää.

Facaden ja Trialsin tapaisia videoita on ainakin tulossa lisää ja yms pelejä, joissa on enemmän "huumoriarvoa". Voisikai sitä muutaman kuumotteluvideonkin tehdä, esim SCP- peleistä.

Kiitoksia vielä palautteesta, ette uskokkaan kuinka paljon rakentava kritiikki auttaa meikäläistä! Erinomaista, indeed.

• minäolenfokktorquitt

Oot äijä

• Fokkiksen kannattaja

Fokkis,oot hundra percent hauska ja hyvä tubettaja. Terveisin, tilaajasi :D
      P.S Lisää Sumotoria, repesin kuoliaaksi niille XD

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      71
      2983
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2604
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2245
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2158
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1966
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1732
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1546
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1497
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1319
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      27
      1308
    Aihe