15.v poika tarvii ymparilleen lihasta!

Apuvaaa

Eli oon 15 vuotias poika ja oon tosi laiha. Voisko joku viisas kertoo mulle jonkun yksinkertasen, tehokkaan ja hyvan treeniohjelman (kaikki ihmesanat selitetty jne.) minka vois toteuttaa kotona, ja milla lihakset alkais kasvaa kunnolla. Kuntosalii ei oo lahettyvil joten sen voi unohtaa. Syksyyn mennessa tavote on, et kroppa olis vahintaankin normaali. Nii ja mul on muuten tosi ohkaset kadet et miten niihin sais kans lihasta ymparille (liikkeet).Mita muutoksii ruokavalios kannattais teha. Yleisesti syon aika terveellisesti kotiruokaa ja jatan karkit ym. muille. Voisko joku kertoo esim. mita kananmunist vois valmistaa et sais ne kaikki proteiinit taltee. IIIISO kiitos kaikille asiallisille vastaajille jo etukateen. (puhelin ei tunne tiettyi kirjaimii esim. A • •, jos ihmettelette)

1

152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ssdsrr

Valkkaat jonkun ihan perus-treeniohjelman netistä/lehdestä, ei tarvitse olla mikään kovin monimutkainen ja seuraat sitä kesän ajan. Aloittelijalla lihakset kasvaa melko helposti ja riittäisi siis että teet liikkeet oikein ja hallitusti. Kotiharjoittelussa on hyvä jos löydät jostain käsipainot ja leuanvetotangon, niillä pääsee jo tosi pitkälle.

Ruoan suhteen ala pitää ruokapäiväkirjaa ja laske paljonko tulee syötyä per päivä. Tavoite on, että löydät sen ravintomäärän jolla viikottain saat painoasi sellaiset 0.5kg ylöspäin. Ota huomioon että liikunta polttaa kaloreita. Karkit ja muut voit tosiaan jättää pois, keskity laatuun. Luontaisesti laihoille voi olla vaikea saada tarpeeksi kaloreita sisään, jolloin kannattaa harkita esim. kotitekoisten proteiinijuomien käyttöä (kaloreita on helppo juoda).

Kananmunista voit valmistaa vaikka mitä, mutta helpoimpia on tietty keitetyt munat tai erilaiset munakkaat. Kananmunan proteiinit ovat nimenomaan siinä valkuaisessa joten jos aiot nimenomaan proteiinia tankata niin joudut erottelemaan keltuaiset pois.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      190
      1201
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1068
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      800
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      794
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      740
    6. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60
      649
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      642
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      48
      642
    9. Nainen, mitä ajattelet minusta?

Mitä tuntemuksia saan aikaan sinussa? :/
      Ikävä
      52
      607
    10. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      50