Minkälaisia asiantuntijoita löytyy tältä palstalta? Esim. älykkyysosamäärän ja koulutuksen suhteen? Maistereita, tohtoreita, tai diplomi-insinöörejä? Vai menikö kysymys ihan väärälle palstalle, eli täällä ei mitään suuria hahmoja ole, vaan pelkästään maan matosia? =)
Asiantuntijoita?
7
107
Vastaukset
- psykiatri
Lääkäri.
- elkona
Iäkkäämpi henkilö, elämänkokemus ja muutama ammatti
- hehehehe...
missä olet töissä?
- hormoonihykerrystä
Joo, taitaa yli puolet palstalaisista koostua teiniräkäläjistä, näillähän sitä
tunnestusti on kerinnyt kertyä sitä koulutusta ja elämänviisautta. Loput sitten
kuuluu siihen parrrhaaaseen A-ryhmään, tai monesti vielä ovat yks ja sama
asia. Että semmosta eliittiryhmää. Ihan maan matosia ne on maisterit, tohtorit, diplomi-inssitkin - suotta niitten edessä ihminen alentaa itseään. [Olisi tähän anekdootti männä viikolta, vaan parempi jättää kertomatta.]
Kysymyksesi on luullakseni tullut juuri sille palstalle, jolle sen laitoit? Ei liene lukijan vika, jos laitoit väärälle palstalle? Jos tarvitset löytää ammattilaisen apua johonkin, niin suoli24 tuskin on hyvä paikka siihen.
Mittumaaria maan matosille.- yksin kotona
Mä olen korjausrakentaja, eli vanhojen talojen asiantuntija. Jos sulla on homeinen omakotitalo niin voin tulla antaa neuvoja tai remppaa sen kuntoon. Eli olen vähän kuin lääkäri joka pistää sairaan talon kuntoon.
- yksin kotona
Janne Kataja olis tarvinnut mua talokaupoilla niin olis janne säästänyt paljon rahaa. Vanhoissa taloissa tarvii tehdä kunnon kuntokartoitus ja Janne poika ei sellasta osannut tehdä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329