Eli laajakaistan mukana tuli tuo Huawei e367u-2 nettitikku, ja ensimmäisellä kerralla windows asensi sen ajurit ilman mitään ongelmia, nyt huomasin että laitehallinnassa verkkosovittimien kohdalla on tuo "Huawei Mobile Connect - 3G Network Card" ja sen vieressä keltainen huutomerkki. Ajattelin että uudelleenasennuksella selviää, koska laitteen tilassa luki jotain, että windows ei pysty vahvistamaan ajurien digitaalista allekirjoitusta, joten poistin sieltä kaikki huawein ajurit (kaikki oli siis tikun) ja sitten kun windows alkoi asentamaan noita uudestaan, niin pari ajuria (cd aseman, jossa mobiililaajakaista, ja muistikortinlukijan) se asentaa mutta sitten siihen jää 4, joiden nimi on "HUAWEI Mobile" ja niiden ajuria se ei sitten suostu asentamaan.
Huawein tikun ajurien kanssa ongelmia
0
241
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723043
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792178
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329