merenrannalla ja saaneet kauniin rusketuksen
Oleemme olleet
8
179
Vastaukset
- -ra
Taitaa porukatolla jo lomilla
- Aurinko paistaa ja l
Hienia ira,minkä meren rannalla? Hesassa on ollut aika huono ilma ja kylmä.Kiva kun palasit kertomaan tarinoitasi meille.Oikein hyvää kesän jatkoa ja kiva että olet ollut terveenä ja pystynyt nauttimaan kesästä,eikä ole tarvinnut lääkäreiden luo käydä.
- -ra
Lauttasaaren ryssänkärjessä,siellä ei montaa ihmistä ollut.Makasimme rantakalliolla ja luoskelimme kirjojaEilen politin nahkani kun ssssssssssssssssolin samalla paikalla 3 tuntia.Hauskaa kesää minäkin toivon jokaikiselle ja siunausta tähänkin päivään.
- ....................
Eilen, siis 18.6 poltit nahkasi Helsingin Lauttasaaressa?! Aha....
- -ra
Käsivarret ja kasvot.Merenrannalla kun ei se aurinko tunnu kun tuulee koko ajan.
- Joko juu tai ei sitt
Ihosyövästä varoitellaan erittäin paljon,se lisääntyy huimaa vauhtia,pitäis varmaa miettiä pariin kertaan ennenkuin menee nahkansa polttamaan! Jo yhden syövän sairastaneena,luulisi asian ymmärtävän,tai sitten ei?
- -ra
Minulla oli ohut pitkähihainen pusero päällä.siitä huolimatta iho ounersi
- Mirja Marja
No voi juku kun ounertaa,älä mene sinne sitten enään,ettei ounertamsita tuu.Oliko Ulla ja Ella mukana?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1931321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 70860
- 48854
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657