kuinkas on asian laita saakos noihin keltaisiin valmetteihin varaosia...502, 602, 702 jne jne..?? että kannattaako sellasta ostaa
keltaiset valmetit
12
464
Vastaukset
- HaKe
Kuulemma ei kovin hyvin saa.
En ostaisi. - 1010jd
Moottoriin saa, ohjaamoon ei mitään, peltiosia ei saa, vaihteistoon jos haluaa pitää ostaa 10 kpl sarja että tekevät ja maksaa hunajaa katso ikh.fi siinä tarjonta mitä saa
juu koneeseen saa vakamitä ja on niitä aivan sairaasti purettu ni käytettyjä osia löytyy vaka mistä mul on itel 602 4X4
- Tippavaaran isäntä
Mun Valluus on ollut kaikki osat, kun oon ostanut ne.
- HaKe
On aikalailla traktorien omistajien halventamista kun ei tehdas pidä edes pientä varaosavarastoa vaikka niille tarvetta olisikin. Mukamas varaosien saanti turvattu kun on kotimainen...PAH!
Kyllä saa paljonkin, itse olen tilannut semmoisesta liikkeestä (nettikaupasta) kuin Konekorjaamo Marjakangas. Nopeat toimitukset ja halvat hinnat.
Ja noista traktoreista sen verran, että jos haluat kestävän ja hyvän traktorin, niin 502 on ehkä se paras vaihtoehto. Vanhinhan se on noista, mutta on hyvä vallu. Kotona turboahdettu 502,korotettu koko hyttiä (että saa mammuttirenkaat alle) ,rekan renkaat edessä, lisähydrauliikkaöljysäiliö (hankala sana =) ) ,ja hommat hoituu. Kyllä jaksaa vääntää,ja komiasti Holset viheltää.
Jotkut hyvin pätevinä valittavat,ettei 502:sen moottori kestä, mutta se on puppua. Kyllä se kestää,kun huoltaa ja pitää nesteet sisällä. (HUOM: meiän vallussa turbo vuodesta 1995,eikä vieläkään mitään ongelmia ole ollut.)
Tulipas pitkä viesti, mutta ilmaisin selkeästi kokemustani 502:sesta.- HaKe
Kyllähän moottori kestää, mutta voimansiirto on kulutustavaraa. Ja justiinsa voimansiirron osat ovat hankalampia löytää.
Meidän Vallusta hajosi kyllä molemmat. - val050
Marjakangas tarjoaa 2:ta osaa verkkokaupassaan valmetin vaihteistoon. Missä on pää, sivu ja pakkiakseli?
Nämä ovat osia joita sillointällöin menee, ja nyt alkaa mennä niin, että valmetit jää seisomaan koska kunnossaolevia vaihteiston osia ei tahdo löytää. - Brasiliassa käynyt
val050 kirjoitti:
Marjakangas tarjoaa 2:ta osaa verkkokaupassaan valmetin vaihteistoon. Missä on pää, sivu ja pakkiakseli?
Nämä ovat osia joita sillointällöin menee, ja nyt alkaa mennä niin, että valmetit jää seisomaan koska kunnossaolevia vaihteiston osia ei tahdo löytää.Tietääkseni/luullakseni noita 6 2 vaihteistoja edelleen tehdään Brasilian tehtaalla, eli osia olisi saatavana jos vaan joku kiinnostuisi järjestämään tuonnin.
Vaan taitaa määrät olla niin pieniä, että ei kiinnosta. Brasilia kun ei ole mukana EU:ssa niin pitää aika lailla tehd paperitöitä ennenkuin tavara alkaa liikkua.
- Tippavaaran isäntä
No,eipä taida olla luulo tiedon väärtti. Karvalakkiversion laatikot kyllä ovat sieltä tulleet, eli 305/405 version laatikot. Ja nuorempiinkin, mutta tämän hetken tilanne lienee toinen. Nämä 6 2 laatikot kyllä kyseenalaistan Brasseista tulleiksi.
- ent sotav työntekijä
Kysy armeijan kuljetusvälinevarikon pojilta. Tampereen kalkusta.
Esim huutokauppatilaisuudesta. - Tietoa haluava
Vielä Brasiliasta. Eikös siellä noita 6 2 vaihteistoja ole tehty paljon enemmän kuin Suomessa ja heidän pikkumalleihinsa edelleenkin. Eli varaosakysyntää on enemmän kuin täällä ja sillä perusteella varaosien valmistustakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577310Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393577Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3651937Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 861449
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247- 811154