kenellekkään tullut siporex talosta hengitystieoireita, yskää, jatkuvaa nuhaa, kurkkukipua?
mainostetaan allergiaystävälliseksi, mutta tuntuu että enemmän köhitään kuin ennen. liekö kosteutta talossa tai pinnoitettu liian nopeasti? liimakin haisee?
kivitalosta hengitystieoireita
7
203
Vastaukset
- Kastaja1
Ota Johannes lääkkeesi ajoissa ja käy nukkumaan................
- f54677
Kyllä kivilinnoissa voi tullakin ongelmia huonon iv:n takia. Mutta kivitaloja harvoilla on. Varsinkaan siporex ei ole kiveä vaan hiekkaa.
Hiekkalinnoja;-) - Kivilinnan kingi
Olet kyllä todellinen trollien trolli. Lammin myyntiä tuo ei kyllä lisää, vai oletko ovela sipon myyjä?
- Sivistynyt asiakas
Jos olisin Lammin johtaja, etsisin tyypin ja tekisin lopun muita mollaavasta kirjoittelusta. Hävettää olla Lammin asiakas. Siis oikeasti: voiko rakennusalalla olla töissä noin ammattitaidotonta väkeä?? Äly hoi.
- sivistyneempi asiaka
Näyttää voivan.
- sipomies22
Juu, on tullut. Ja niskaoireitakin. Meinaan, meidän naapurille. Joka köhisee ja kääntää niskaansa joka kerta kun kävelee meidän sipolinnamme ohi. Saattaahan se liimaakin haistella. En ole niin lähellä kylläkään käynyt että olisin haistanut. Kosteita iltoja se kyllä viettää, liekö ongelmia elämässään kun raukka puutalossa joutuu asumaan....
- Kivitalon kingi
Kuinka voi mies tuollaista kirjoittaa? Vai oletko mies?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 733121
- 602854
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322405- 802246
- 602063
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171577Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408