Vaikuttava päähine:
http://de.wikipedia.org/wiki/Berliner_Goldhut
Olisipa meilläkin!
Muinaista berliiniläistä hattumuotia
8
163
Vastaukset
- kunnian merkki
Kolme tuhatta vuotta sitten osasivat.
Lähes puhdasta kultaa, kevyt siitä aineesta, 490 grammaa. Korkeus 745 mm.
Sisältää monipuoliset kuu- ja aurinkokalenterit. 54 kuukautta.
Myös hatun käyttäjän on oltava viisas ja varovainen. Tuollainen jäisi nykyään useimmilta itseään artesaaneiksi kutsuvilta tekemättä.
Onko muuten mitään todisteita, että tuollaisia koskaan oikeasti on päässä pidetty: leukahihnojen jäänteitä, pehmusteita yms?- wizard hat
Googlen haku aiheesta wizard hat:
https://www.google.fi/search?q=wizard hat&hl=fi&prmd=imvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=pcvhT6__E8XptQb33P1w&ved=0CHEQsAQ&biw=1024&bih=653
Onhan sitä kautta aikojen tiedetty millaista hattua velhot käyttävät.
- foliohattu kullasta
Jo muinaiset roomalaiset sen tiesivät. Meitä säteilytetään!!
Ja muinaiset alienit paljastavat suuren salaisuuden Kullasta tehty foliohattu on parempi kuin alumiinifoliosta tehty.
Mites kun meikäläisellä ei ole varaa tehdä tuota foliohattua kullasta? Onko kukaan tutkinut, kuinka paljon paremmin kulta estää säteilytystä kuin alumiinifolio? - !!!!!
Miksi sinä ääliö linkitit saksankieliseen wikipediaan? Englanti on kansainväläinen yleiskieli.
- kultapossukerhopipo
Kielestä toiseen siirtyminen on Wikipediassa äärimmäisen helppoa, oi suuri nero.
Paras informaatio löytyy kuitenkin saksaksi ja kyllähän meikäläinen ääliökin saksaa osaa, joten miten ei sinun kaltaisesi nero! Tässähän ei ole kyse mistään "kansainvälisyydestä", vaan asiasisällöstä. Miksi ihmeessä pitäisi lukea englanniksi aiheesta jolla ei ole Englannin kanssa mitään tekemistä! Nyt selkis mistä se saksalaisten suosima töttörömallinen joulupöytäkoriste on lähtöisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723043
- 552705
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322305- 792178
- 951986
- 521865
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339