Opettelin kirjoittelemaan kontakti palstoille. Juttuni taisivat parantua kun yhä useampaan sain jopa vastauksen. Vaikka tapaamiseen asti en viellä ollut päässytkään.
Nuori nainen etsi naisia seksin merkeissä tai miestä kaveriksi. Ei siis munaa halunnut hän miehiltä. Näin siinä luki. Vaihtelimme muutaman kirjeen kun ehdotus tuli yllättäen. Pyyntö risteilylle Tukholmaan. Minä ja hänen kokoamansa naisporukka. Suostuin, kylläkin ihmetellen mitä minä siellä. Tyttö oli tullut kaapista mutta hänen kaverinsa ei. Minun roolini olisi esiintyä jonkun kanssa kuvassa "laiva tuttavuutena". Yksi nuori nainen haluaisi kännykkäkuvan minun navan alta lähetettäväksi kavereille. Naiset joivat viiniä ja leikkasivat minulle nuorekkaan karvoituksen. Kuvasivat sen sovitusti. Itse istuin tuoliin sängyn viereen naisten kietoutuessa yhdeksi sykkyräksi sängylle. Tarjoilin viiniä ja söin suklaata.
Ei ole lesbonkaan elo helppoa...
Alibi...
Varamies palvelusta
0
824
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723093
- 572788
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322375- 792208
- 602023
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398