Nimittäin rasvajunaan. Ganjabis. Tunnetaan myös nimellä; Tötsy, Höksä, Liukkoset sekä Raidi. On aiheuttanut suuria väkivaltaisia tekoja koska rasva on myrkyttänyt aivot. Nyt kerron miten Ganjabis tekee tyhmäksi. Olen 12 vuotta katsonut poikani polttelua. Sen jälkeen sain Skitrofrenian, kannabiksen rasvajunasta.
Kannabis vaikuttaa empatiaan ja kanabiksen rakastuneet tuleva ns. väärään uskoon. Kannabis on myrkky ja aiheuttaa psykokogromatoloogisia sairauksia. Kuten apaattisuus, patologinen bullshit sekä virkavaltaongelmat.
Sano EI huumeelle. Nuori tunne vastuusi. Elämä on parasta elämää.
Ganja on portti
WCssä seurannut
3
149
Vastaukset
- KeittiöstäSeurannut
Ja ölipöli poxpox niunau uAAA!! Ja asdasdsad, kissat koiria tillintallin TÖÖT TÖÖT!
- fgfff9
On pötyä että kannabis johtaisi rasvaiseen munaan.
- oihihpoihihi
1§paskat viriviri tööt tööt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131732Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411455- 761283
- 541173
- 741075
- 109999
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55970Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla7963Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850