Olen teini ja mietin mitä tuleva kumppanini ajattelee alapäästäni...en omista kaunista viivapillua vaan isot häpyhuulet...pitääkö kukaan sellaisista?
Minulla on ruma pillu
7
449
Vastaukset
- ihan sama
kyllä niistäkin moni pitää. olen itse ollut monenlaisten häpläreiden kanssa tekemisissä ja kertaakaan ei ole kenenkään häpyhuulet häirinnyt.
- PUHEENJOHTAJA MULKKU
Mitä enempi rasvaa, se on genitaaleilta pois. Rasvaton oravapillu on sitten ihanan erottuva.
- de Sade
Monet miehet pitävät isoista häpyhuulista enemmän kuin viivapilluista. Isoja häpyhuulia on hyvä nuolla.
- Aninna
Korjausleikkaus on mahdollista ja eikä kunnallisessa terveydenhoidossa tule edes kalliiksi, pelkkä poliklinikkamaksu. Käy lääkärin juttusilla, naislääkärille juttelu on varmaankin helpompaa. Rohkeasti vaan!
- huhhuh-
Hyvänen aika, ei mitään korjausleikkauksia normaaliin terveeseen pilluun. Suurin osa miehistä tykkää normaaleista pilluista, älkää juosko outojen muotikriteeren perässä. Olkaa itsetuntoisia: olette kauniita omana itsenänne.
Eihän pillu ole ollenkaan ruma silloin jos on isot häppärit. Sehän on tosi kiihottavan näköinen ja isoja häppäreitä on kiva nuolla ja imeskellä
Rakastan isoja häppäreitä ja/tai klittaa;) on niin ihanaa sellasta unelma ruusua nuolla nams;)
Mulle vaan viestiä kaikki upeet naiset;) oon kokenut, vähintääki ok-näkönen 30v, hyvinvarustettu kielimies;)
doni006@suomi24.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496665Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6732876Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.961238- 841225
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611123- 891120
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721002
- 238906